Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox vs. GC, hintasotaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lator
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuokin on suositushinta. Luonnollisesti se poljetaan siihen 200:n kun se tietyille liikkeille saapuu, äkkiä se XboXkin vietiin sinne 300 hintaan.

Tämä ei liene se asiallisista asiallisin ympäristö moista kysyä mutta kysynpä kuitenkin koska keiu tuntuu näistä asioista tietävän. Eli mitä kovia pelinimikkeitä Cubelle on tulossa, siis mitä esim. itse tiukimmin odottelet? Noita julkaisulistoja ei meikäläisen tietokoneista älyämättömyydellä löydä ei sitten millään. Kiitos.

No minulle tulee mieleen mm. näitä:

Kaikki Nintendo nimikkeet kuten, Mario Sunshine, Metroid Prime, Smash Bros Melee, Luigis Mansion, Pikmin yms. sekä Raren kehittämä Star Fox peli, jonka nimeä en nyt tarkemmin muista. Lisäksi odottamisen arvoisia ovat varmasti Resident Evilit, Turok Evolution, joka tulee myös XBoxille.

Nyt Kun nämä hinnat lähtivät laskuun voisi olla mahdollista että ostan kaikki kolme pelikonsolia. Yhden vasta omistan. Meinasittekos te hankkia kaikki kolme pelikonsolia?

Lisätään tuohon ikuisuusodotus Kameo ja ehkä piankin julkaistava Eternall Darkness (psykologinen kauhupeli :) Tuo Star Fox Adventures jää vähän pitkään odottamiseksi, mutta eiköhän noilla sairaalla julkaisupelivalikoimallakin pärjää. Sonic Adventure 2 on oikeasti hyvä, ellei DCllä ole jo läpi pelannut. Resident Evil kannattaa ostaa sillä se on tänä vuonna ilmestyneistä paras. Tai ei tietty ole täällä vielä ilmestynyt, mutta vähän julkaisun jälkeen.

Hinta on niin halpa....että......pakko ostaa jossain vaiheessa! Hyllyssä ei kyllä ole enää tilaa!! Mitä mieltä..... Saako DC lähteä?:D :D :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Badass!
Hinta on niin halpa....että......pakko ostaa jossain vaiheessa! Hyllyssä ei kyllä ole enää tilaa!! Mitä mieltä..... Saako DC lähteä?:D :D :D

Ei! Älä myy DC:tä! Tulet katumaan sitä. Minä tiedän...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Badass!

EI! EI! EI!!!!!
Osta uus hylly!!! Tai siirrä ne ala-asteella voitetut hiihtopokaalit toisaalle.

Mitään ei kannata myydä pois vaan säilyttää vaikka ullakolla jos muuten ei ole tilaa.
Itse säilytän kaikkien romppeitten pahvilaatikot, pakkausmuovit ja ne pussinsulkijat joilla johdot on usein niputettu.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Mitään ei kannata myydä pois vaan säilyttää vaikka ullakolla jos muuten ei ole tilaa.
Itse säilytän kaikkien romppeitten pahvilaatikot, pakkausmuovit ja ne pussinsulkijat joilla johdot on usein niputettu.

Heh! Mä jo luulin että oon ainoa...

Ylös Bottom