Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XBOX360 250G Slim PS3:een

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dorthonion
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Dorthonion

New Member
Itselläni on käytössä nyt uusi XBOX360 Slim-malli 250G kovalevyllä. Kone on noin pari viikkoa vanha ja käytännössä vain kokeiltu peli ja DVD-käytössä. Vanha 20G-malli sanoi itsensä irti ja uuden slimin hommasin tilalle. Kuitenkin kiinnostus lopahti. PS3 alkoi kiinnostamaan ja nyt tekisi mieli vaihtaa tuo konsoli peleineen (19 kpl) PS3 Slimiin. Onko tuossa vaihdossa nyt sitten mitään järkeä peli- ja elokuvakäytössä. Blu-Ray elokuvakäytössä ei vielä ole kohdallani ajankohtainen, koska kaikki elokuvani ovat DVD-formaatissa.

Ideoita, mielipiteitä ja kokemuksia otetaan mielellään vastaan.

Vastaus: XBOX360 250G Slim PS3:een

Itse tein sen kompromissin että hommasin molemmat. Vaikka enemmän ps3:sta tuleekin hakattua, niin boxilla nyt on vaan tiettyjä yksinoikeus pelejä joita haluan myös pelata esim. Forzat. Se nyt on vähän niin ja näin.

Hmm.. Omistin itse ensin Xbox 360 konsolin useamman vuoden ja sitten ostin PS3:n toiseksi konsoliksi. Onko se mahdoton vaihtoehto ?

Multiplatform pelit näyttää kumminkin 90% peleistä paremmalta xboxilla, koko pelin saa asentaa kovalevylle eli konsoli on hiljainen silloin.

Ps3:lla reilusti paremmat yksinoikeudet taas ja blueray on ihan jees mutta kyllä ilmankin elää helposti :rolleyes: En omista itse yhtään blueray elokuvaa. Vuokrannut pari ja on ne hienoja mutta en maksa uudesta leffasta 30e --> . Ps3:lla ilmainen nettipeli on aina plussaa mutta kummankaan konsolin nettipeliä harvemmin käytän mutta Xboxin kulta-aikaa en enää osta kun kerran ilmainen vaihtoehto on.

Sinuna katsoisin Ps3:n pelikirjastoa ja mieti haluatko kokea ne. Sielä on Ratchet & Clankia, God of war 3, Killzone, Metal Gear Solid 4 jne. Pelit tekee sen konsolin, ja ehdottomasti suosittelisin JOKAISTA omistamaan molemmat konsolit.

Yhteenvetona: Älä vaihda xboxia pois, varsinkin jos se 19pelin oston verran on jo tarjonnut viihdettä. Säästä rahaa ps3:een ja osta briteistä halvalla pelit sitten. Tämä minun mielipide :)

No tuossa tapauksessa en osaa sanoa tarkemmin kuin siten, että jos pleikan pelivalikoima kiinnostaa enemmän niin sitten kannattaisi vaihtaa. Voihan tietenkin olla että tässä tapauksessa kohta tylsistyt pleikkaankin? Itellä on monet kerrat ollut se edessä, että joskus tulee hankittua jotain ns. uutuudenviehätyksen takia ja sitten romut jää samalla tavalla koppaan kuin entisetkin vehkeet. Suosittelisin tekemään tarkempaa vertailua konsoleiden välillä ja tekemään sitten sen valinnan. Liikaa ei kuitenkaan kannata lie hätiköidä, ellei nyt ihan varma ole valintaperusteista jo tässä vaiheessa. :)

Ihmeesti kuitenkin nyt on jaksanut innostaa tuo boksi jo monta vuotta minua ja ps3 ei ole tulta ottanut alleen vaikka muutamia todella kiinnostavia nimikkeitä konsolilta löytyykin.

Ylös Bottom