Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xboxfin ja Live

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

XShava

KonsoliFIN Alumni
Yleensä ottaen itse odotan Konsolien nettipelaamiselta paljon. Myös Konsolifin tulee panostamaan tähän ominaisuuteen sivuilleen.

Nyt Xboxfiniin keräillään jo tuota kävijöiden Gamertagit ja Livepelit listaa. Mikäli suunnitelmat/ideat menevät putkeen, niin lista muutetaan jossakin vaiheessa erilaiseksi.

Kävijät pääsevät päivittämään listaa itse, kunhan ovat rekisteröityneitä Konsolifinin BBS. Näin pelien lisäys käy helpommin ilman ylläpidon vaivaamista. Lista tulee olemaan omalla sivullaan Xboxfinissä.

Sekä tietysti keräämme Klaani -listaa ja järjestämme sitten turnauksia. Ja keräämme tuloksia ylös. Myös Xboxfin ylläpito tulee todennäköisesti perustamaan oman Klaanin, kunhan Live tulee Suomeen virallisesti. Ja silloin teillä kävijöillä on mahdollisuus nöyryttää ylläpitoa ;)

Samaa hommaa tehdään myös aikanaan PS2:sen kohdalla. Cuben osalta taitaa nettipelaaminen jäädä vähemmälle, ellei tulevaisuus tuo jotakin yllätystä tullessaan.

Ideoitakin asian tiimoilta otetaan mielellään vastaan.

Ois tosi hyvä saada jotain turnauksia tai klaanimatseja tuonne liveen. Eilen sain Wolfensteinin ja heti näki että ilman tiimipeliä ei voi voittaa ellei sitten ole niin sanottua tuuria. Vijuton ja Surerbugin kans taidettiin antaa selkään viidelle miehelle, mutta mikään ei ois onnistunu ilman LME:tä eli Lieutenant, Medic, Engineer yhdistelmää.

PS. Hyvä Wolffi servu: Count Zero Server
16 pelaajalla pelasin 2h putkeen eikä lagin lagii.
Pätkiminen onki wolffin pahin onkelma.

Toivottavasti saatais järjesteltyä jotain hubaa livettäjille. ;)

5 jätkää tais tulla eilen hyvällä tiimipelillä nöyryytettyä ;) Meidän tiimipeli toimi loistavasti.Olen muuten nähnyt muitakin hyviä 16 pelaajan servuja,nimiä en kyllä nyt muista.Count zeron pelaajista taisi olla vielä suurin osa jenkkejä,kun joskus 4 aikaan yöllä siellä halonhakkaajan/bloodhunterin kanssa pelattiin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Surerbug
5 jätkää tais tulla eilen hyvällä tiimipelillä nöyryytettyä ;) Meidän tiimipeli toimi loistavasti.Olen muuten nähnyt muitakin hyviä 16 pelaajan servuja,nimiä en kyllä nyt muista.Count zeron pelaajista taisi olla vielä suurin osa jenkkejä,kun joskus 4 aikaan yöllä siellä halonhakkaajan/bloodhunterin kanssa pelattiin.

Heh Surer oli muuten hyvä se yks tyyppi tässä yks päivä joka tuli laulamaan pikkulapsen äänellä jotain: "I beat you mother, she was on the street when I drove over her" tai jotain sinne päin :)
Keskellä yötä väsyneessä tilassa sain elämäni parhaat naurut.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
PS. Hyvä Wolffi servu: Count Zero Server 16 pelaajalla pelasin 2h putkeen eikä lagin lagii.
Oliko dedicated server vai pelasiko itse mukana..? Ohjeissa nimittäin mainitaan, että yli 9 pelaajan onlinepeleissä tulisi serverin olla dedicated jotta lagia ei syntyisi..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ooz
Oliko dedicated server vai pelasiko itse mukana..? Ohjeissa nimittäin mainitaan, että yli 9 pelaajan onlinepeleissä tulisi serverin olla dedicated jotta lagia ei syntyisi..

Se oli dedicated

Ylös Bottom