Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

>--Xboxin rattihanke--<

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anakonda0010
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

anakonda0010

New Member
Eli boxin sivut toimivat koneellani hitaasti (syytä ei tiedossa) mutta tietääks ketään enemmän boxin aidosta ratista ???

Onks siinä force ja entäs polkimet ku niitä ei näkyny kuvissa oleenkaan ?!?!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anakonda0010
Vastatkaas nyt perkele :p

Et sitten itse jaksanut käydä kattomassa? ;)

http://www.xbox.com/system/blackthunder.htm

Kuvassa ei ole polkimia mutta kuten teksti sanoo..."Separate Ergonomic Analog Gas/Brake Pedal Unit" eli polkimet löytyy.

Ja Thrustmasterin ratti:

http://www.teamxbox.com/article.php?id=228&p=1&t=h

Löytyy toki myös Mad Catzilta yms muilta XBox ratteja. Vibrat löytyy tietty, ainakin noista mitkä mainitsin.

Sanoin just ekassa viestissäni et boxin viralliset sivut ei toimi tällä baskalla...:(

Mut onks tiedossa sellasia ratteja joissa ois forcet :confused:

No kuuleskun code sanos vibrat, ja se tarkoittaa vibraattoria !!!!!
Force on AIVAN TÄYSIN eri asia !!!

Mulla on sellanen vanha onen ratti jossa on myös "vibrat" ja ne on sellaset et ku sen laittaa päälle ni se surisee siellä sisällä pelkästään, eli force ja vibra on aivan eri asia!!!!!!!!

Onks boxin perusohjaimessa vibra !???

No Nemesis esittele joku :(

Ratti.... hmm... tietokoneeseen sen ymmärtää kun on tietokone pöytä =)

x-boxiahan pelataan _tv:llä_ joten pitäis hankkii joku phucka pulpetti tohon töllön etee et sais ratin kiinni =))

Tosin, ratti on must ostos koska puolfabu on ex ralli kuningas (eiku) ja se varmasti ostaa ratin itse...

T: Wombut

Toimiskohan semmone että kun ny on koneessa MS:n joikkari ja ratti niin toimiikohan ne xboxissa. Sinänsä luulis ku oman yhtiön tuotteita usbllä..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SammuZ
Toimiskohan semmone että kun ny on koneessa MS:n joikkari ja ratti niin toimiikohan ne xboxissa. Sinänsä luulis ku oman yhtiön tuotteita usbllä..

Pc:n usb ja xboxin usb ovat erillaisia(niissä on joku yks piuha vähemmän ku toisessa), joten niissä ei voi toimia samat ohjaimet!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Steltti

Pc:n usb ja xboxin usb ovat erillaisia(niissä on joku yks piuha vähemmän ku toisessa), joten niissä ei voi toimia samat ohjaimet!

Voi pahus.. :(

Ylös Bottom