Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xenogears

Siinä tuo animetyylisyys viehättää, ne välipätkät on aika kewlejä. Myös mechan kehittäminen on ihan mukavaa vaihtelua.
 
Huippupeli! Squaren helmiä, menee RPG-pelien top kolmoseen!!!
Jos tykkäät roolipeleistä etkä omista peliä, HANKI SE!!!
 
Olen pelannut. Yksinkertaisesti aivan mahtava. Kokonaisuudessaan ehkäpä paras RPG mitä olen pelannut. Erityisesti musiikit, juoni ja dialogi hakkaavat kaikki muut.Samalla tasolla FFVII:n kanssa. Ainoa ongelma, jos sitä vois siksi sanoa, on, että siihen täytyy paneutua syvällisesti. Juonen seuraaminen ja tappeleminen eivät ole yksinkertaisen helppoa.
 
Positiivisiä asioita olen vain kuullut. Kuulemma ehdottomasti nelion parhaimmistoa.

Jos jollain on kaupata kyseistä peliä olisin valmis ostamaan.
 
Yleisä Xenogearsista

Xenogears on aika tuntematon monelle...
kannattaa käydä katto www.videogames.com ja www.ign.com arvostelut 4 more information...

Pelin taistelu systeemi on todella omaperäinen, koska se on periaatteessa kaksi osainen

Taistelu osuus:
Pelin hahmoilla on tietyt piirteet, aseet jne.
Erikoishyökkäyksiä on aika paljon, ja hyökkäyksiä pystyy muuntelemaan eri nappeja painelemalla eri järjestyksessä.

Mecha taistelut:

Mun favorite part...
Mechan omaksuvat taistelijan omat liikkeet, ja tekee esim. Fei Chi taioista isompia jne.
Mechoja pystyy parantelemaan hurjasti. Pelissä on tosi paljon tekemistä, ja juoniki on upea, ja erilainen...
peliin mukaan pääsee kunnolla vasta kun alkaa ymmärtämään hahmoja paremmin.... siihen menee n. 2 tuntia ja sen jälkeen peli on silkkaa riemua!!
JOS ON MAHDOLLISUUS OSTAA PELI OSTAKAAA!!
 
On kyllä todella mahtava peli , ainoa miinus mielestäni oli siinä yhdessä kohdassa aivan liian pitkä dialogi :)
 
Secrets???

Xenogearsin paikat muuttuu pelin aikana tosi paljon...
peli alkaa vuoristolta, etenee metsää, sieltä aavikolla ja lopulta ollaan jossain taivaissa...
Pelin tunnelma vaihtelee jatkuvasti, eikä pelin juoneen voi kyllästyä.

En muista onko pelissä mitään järkyttäviä salaisuuksia...
Onko kukaan saanu Emeraldaa (se vihree hiuksinen tyttö) muuttumaan aikuiseksi??? tää oli mun mielestä aika mielenkiintoinen juttu.... muita salaisuuksiaa??:confused:
 
Toimiiko toi peli mod-modulilla?
Olen ostamassa tota peliä ja minulla on mod-moduuli ja psx1.
Tallenetaanko tossa aina kun vaihtuu cd, niin cd:n lopussa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Villen
Toimiiko toi peli mod-modulilla?
Olen ostamassa tota peliä ja minulla on mod-moduuli ja psx1.
Tallenetaanko tossa aina kun vaihtuu cd, niin cd:n lopussa?


Eiköhän se toimi. Ja sen CD:n voi vaihtaa muuten moduulillakin...
 
Koska Xenosaga tulee?

Koskahan tän pelin "epävirallinen" jatko-osa julkastaan?? hirvittää vähä ku NAMCO on vastuussa :(
 
Ylös Bottom