Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

YLE Areena PS3:lle, PS4:lle ja PS5:lle

Vastaus: YLE Areena PS3:lle ja PS4:lle

Onko tämä perus ominaisuus PS4:n YLE Areena sovelluksessa, että tämä tarjoaa karsitun ohjelmatarjonnan?

Bad Santa on katsottavissa selaimen avulla mutta syystä tai toisesta kyseistä elokuvaa ei löydy PS4:n Yle Areenasta.
 
Vastaus: YLE Areena PS3:lle ja PS4:lle

Areena on kyllä PS4 sovelluksista turhin. Se ei toimi edes kerran kymmenestä kerrasta. Saisvat poistaa sen valikoimasta siihen asti kun kiinnostaa panostaa siihen edes vähän.
 
Vastaus: YLE Areena PS3:lle ja PS4:lle

Areena on kyllä PS4 sovelluksista turhin. Se ei toimi edes kerran kymmenestä kerrasta. Saisvat poistaa sen valikoimasta siihen asti kun kiinnostaa panostaa siihen edes vähän.
Palautetta kannattaa käydä antamassa vaikkapa suoraan Twitterissä nimimerkille @Karde.

Täällä YLE Areena on PS4:lläkin aina toiminut oikein hyvin. Pieniä käytettävyysparannuksia siihen toki saisi tulla, päällimmäisenä tuki YLE-tunnukselle, jonka ansiosta se mm. muistaisi, mitä on muilla laitteilla katsottu ja mihin kohtaan toisto on jäänyt.
 
Vastaus: YLE Areena PS3:lle ja PS4:lle

Minulla kans Yle Areena on PS4:sella käyttökelvoton. Muutaman kerran olen yrittänyt sieltä jotain katsoa ja joka kerta yhteys pätkii ja jää jumiin pitkäksikin aikaa. Netti mulla on nopea ja esim. läppärillä Areena toimii moitteettomasti. Vertailukohteena esim. Netflix Xbox 360:sellä toimii kuin unelma eikä ole koskaan tökkinyt.
 
Vastaus: YLE Areena PS3:lle ja PS4:lle

Mulla ei pätkimistä tule jos pääsen katsomaan, mutta useimmiten en pääse. EM-kisojen aikaan en yhtään klippiä ole onnistunut katsomaan PS4 areenasta. Ei suostu lataamaan niitä ja 5 minuutin jälkeen tulee ilmoitus että Virhe yritä myöhemmin uudelleen. Kaatuilua tapahtunut myös usein mutta enää en ole niin pitkään käyttänyt sitä kerralla että se kerkeis kaatumaan. Minä en yleensä jaksa 5 minuuttia pitempään käyttää rikkinäisiä sovelluksia ja odotella että josko se nyt olis tuuri kohdillaan ja näkyis jotain.
 
Areenan PS4-versio päivittyi tuossa hiljattain ja toi tuen YLE-tunnukselle. Erittäin hyvä juttu muuten, mutta mulla jostain syystä se unohtaa kyseisellä tunnuksella kirjautumisen joka kerta sovellusta käyttäessä. Pysyy sisällä kyllä sen aikaa, kun Areenaa käyttää, mutta seuraavan kerran sovellusta startatessa pitäisi taas kirjautua uudelleen. Ei kiva, etenkin kun sovelluksen oma aakkosjärjestyksessä (!) oleva näppis on sen verran kankea käyttää.

Onko muut törmänneet samaan ongelmaan, ratkaisusta puhumattakaan? Ne perinteiset konstit eli koko konsolin uudelleenkäynnistys ja sovelluksen poisto ja asennus on jo testattu.

Update! Sainkin Twitterissä vastauksen Viihteen kehityspäälliköltä, Kari Haakanalta. Kyseessä on bugi ja se on selvityksessä Sonylla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: YLE Areena PS3:lle ja PS4:lle

Korjattu versio on julkaistu, ja nyt sisäänkirjautuminenkin säilyy tallessa.
 
Yle Areena sovelluksen saa nyt natiivisti PS5:lle, mutta uutta sinuna tunnistautumista ei ole tuettu.
 
Ainakin näin pikaisesti aamupäivällä jälkilähetystä änäristä katsoessa huomasi tuon sovelluksen olevan hieman käytännöllisempi. Nyt pystyy 10 sekunnin välein siirtymään eteenpäin sen 30 sekunnin loikan sijaan mikä tuossa taisi ennen olla.
 
Jos on hankittu Yle tunnus sinuna tunnistautumisella, liitä laite toiminnon avulla voi kirjautua Areenaan Pleikkarilla.
 
Ylös Bottom