Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleinen pelikuulokeongelmien ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaze88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kaze88

New Member
<< Ketju siirretty tänne, koska alkuperäinen paikka oli ihan väärä ja otsikossakin petraamista. Vastedes täällä voi keskustella kaikkien konsoleiden - ja miksei vaikka PC:nkin - pelikuulokkeiden/kuulokemikrofonien ongelmista. T: Ylläpito >>

Noniin tuli hankittua ps3 tällaiset kuin Turtle Beachin EarForce PX21 kuulokkeet. olen pistänyt kuulokkeet ohjeiden mukaisesti televisioon sekä ps3:een ja pistänyt sen suosittelemat asetukset.

noh kun pistän ps3 päälle kun kuulokkeet ovat siinä kiinni tai jos ps3 on auki ja liitän kuulokkeet ps3:een kuuluu siitä suht hirveä *puzumtp* :eek:. sitten kun kuulokkeet ottaa irti niin kuuluu *pzcritzump*.
ainakin pc puolella kun olen usb kuulokkeita käyttänyt niin kyllähän niistä semmonen pieni ääni kuuluu kun ne liittää koneeseen tai ottaa irti koneesta....mutta tämä turtle beachin ääni on niin luja että vaikka ne on hyllyssä ja pistän ps3 päälle niin kuulen sen selvästi. korvissa ei kehtaa niitä pitää kun sen liittää tai ottaa irti. onko kellää tietoo onko tämä normaalia noille kuulokkeille vai hä?

Vastaus: Yleinen pelikuulokeongelmien ketju

Oletko kokeillut pienentää äänenvoimakkuutta, ennenkuin irroitat/liität kuulokkeet?

Joo pistin kaikki kanavat ihan nollille ja silti tekee samaa.

ainakin pc puolella kun olen usb kuulokkeita käyttänyt niin kyllähän niistä semmonen pieni ääni kuuluu kun ne liittää koneeseen tai ottaa irti koneesta....mutta tämä turtle beachin ääni on niin luja että vaikka ne on hyllyssä ja pistän ps3 päälle niin kuulen sen selvästi. korvissa ei kehtaa niitä pitää kun sen liittää tai ottaa irti. onko kellää tietoo onko tämä normaalia noille kuulokkeille vai hä?

Mulla päästää kyllä myös äänen. Veikkaan, että se liittyy jotenkin siihen että se ottaa virtansa siitä. Jos saisit maadotettua laitteen eli olisi jokin laite usb-liittimen ja ps3:n välissä poistamassa "maalenkkiä" niin ongelmaa ei tulisi. Itse olen pitänyt tätä ominaisuutta niin pienenä ongelmana, että en ole yrittänyt tehdä asialle mitään.

noh kun pistän ps3 päälle kun kuulokkeet ovat siinä kiinni tai jos ps3 on auki ja liitän kuulokkeet ps3:een kuuluu siitä suht hirveä *puzumtp* :eek:. sitten kun kuulokkeet ottaa irti niin kuuluu *pzcritzump*.
Itselle tämä ei koskaan ole edes tullut vastaan kun on jo tuolta PC puolelta tullut tapa ettei juurikaan kannata poistaa/laittaa USB portteihin mitään turhaa virran ollessa päällä laitteissa...

Ylös Bottom