Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yu-Gi-Oh! ja muut korttipelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Hakkiz

KonsoliFIN Alumni
Yu-Gi-Oh! valloittaa Xboxin - 25.02.2004

Konamin suosittu Yu-Gi-Oh!-pelisarja tekee Xbox-debyyttinsä tänä keväänä. Nimellä Yu-Gi-Oh! The Dawn of Destiny ilmestyvä peli jatkaa korttipeliin pohjautuvan sarjan perinteitä 3D-ympäristöissä. Pelaajan tulee kamppailla kaksintaisteluissa haastajia ja voimakkaita monstereita vastaan. Pelistä löytyy kaikki tutut hahmot ja yli 1000 korttia. Lukuun sisältyy muutamia uusia kortteja, joita ei ole aiemmin videopeleissä nähty.

Yu-Gi-Oh! The Dawn of Destiny ilmestyy vain Xboxille.

Onko Xbox-pelaajilla kiinnostusta korttipeleihin pohjautuviin videopeleihin, kuten yllä mainittu Yu-Gi-Oh! tai vaikkapa jo ilmestynyt Magic: The Gathering - Battlegrounds? Jälkimmäinen sisältää Live-tuen, Yu-Gi-Oh! ilmeisesti ei (tai ainakaan sitä ei ole ilmoitettu). Sääli sinänsä, sillä hieman strategisemmat ja rauhallisemmat taistelupelit eivät varmasti Livelle pahaa tee.

Magic kiinnostaa, ja olen miettinyt pelin hankintaa, jotta sitä Livessä pääsisi pelaamaan. Minua kiinnostaa kovastikkin tämän tapaiset pelit, mutta kyllä ne vaativat sen verkkopeli tuen, jotta jaksavat kiinnostaa kunnolla.

Mutta ei tämmöisiä pelejä liikaa voi tulla, tai ne alkavat maistumaan puulta ennemin tai myöhemmin.

Yu-Gi-Oh! on minulle täysin tuntematon suuruus, mutta miksi se ei kiinnostaisi. Pitänee varmaan hieman tutustua sarjaan. Magic taas on ollut harrastus jo vuosia, joten sen takia kiinnostaa verkkopeli mahdollisuus kovasti. Tosin olen huhua kuullut, että kortteja on harmittavan vähän :(
Mutta varmasti peliin tutustun, varmaankin hyvinkin pian.

Omistan Battlegroundsin ja mielestäni se on mainio peli. Tässä kohta kuukauden pelittänyt ja meno vaan paranee, kun osaa kikkoja ja sen semmoisia.

Nyt olen rankingissa siellä 100 parhaan joukossa (kirjoitushetkellä #39) :D Saa tulla haastamaan.

edit: Ai juu, atarin mukaan taikoja kuulemma tulossa lisää huhtikuussa

hmm...

mistäköhän sellaisen mahtaisi löytää? Minä kun olisin todella halukas ostamaan sen pelin itselleni...mutta en ole mistään löytänyt...
neuvokaa nyt mua...

Vastaus: Yu-Gi-Oh! ja muut korttipelit

MtG: Battlegroundsin kaltaisten hirvitysten sijaan pelaisin mieluiten oikeaa korttiversiota tai MtG: Onlinea. En tajua miksi konsoliversioista pitää aina tehdä reaktio- ja refleksipelejä, eikä jätetä yhtään varaa rauhalliselle harkinnalle, taktikoinnille ja ajattelulle - siis niille jutuille, jotka ovat MtG:n tärkein aspekti.

Voin myydä omani pois, jos kiinnostaa. Privaattiviestillä tavoittaa.

Ylös Bottom