Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Zelda collectors edition

henteri

New Member
Moi!Mulla ois semmonen ongelma että en saa zelda collectors edition peleihin värejä. Pelit toimii muuten normaalisti.En tiedä tukeeko telkkarini 60 herziä mutta ilmeisesti kuva ei näkyisi silloin ollenkaan jos tv ei tukisi tätä moodia.Jos joku osaa nevoa edes jotenkin tässä asiassa olisin hyvin kiitollinen.Ilman värejä tympeä pelata....:confused:
 
rgb

Joo hyvin näkyy värit nyt kun ostin nintendon alkuperäisen rgb-kaapelin. Kaveri kolvasi siihen myös audio ulostulot nyt voi nauttia myös kunnon saundeista kotiteatteria käytettäessä.Käsittämätöntä ettei kaupoista löydy rgb-kaapelia gamecubeen audioulostuloilla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan henteri
Moi!Mulla ois semmonen ongelma että en saa zelda collectors edition peleihin värejä. Pelit toimii muuten normaalisti.En tiedä tukeeko telkkarini 60 herziä mutta ilmeisesti kuva ei näkyisi silloin ollenkaan jos tv ei tukisi tätä moodia.Jos joku osaa nevoa edes jotenkin tässä asiassa olisin hyvin kiitollinen.Ilman värejä tympeä pelata....:confused:

Jos ei näy värit, se tarkoittaa ettei TV tue 60hz. Kuva näkyy, mutta värit ei, siitä tietää ettei TV tue.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
Käsittääkseni tarvitset RGB-johdon, jotta värit näkysivät 60 herzillä

No ei kyllä tarvitse. (Ilmeisesti RGB:llä saa värit toimimaan toimimattomissa, mutta on ihme, että TV tukee RGB:tä, muttei 60hz:iä)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
on ihme, että TV tukee RGB:tä, muttei 60hz:iä

Ei tuossa mitään ihmeellistä ole. Viidestä viimeksi omistamastani TV:stä kolmessa asia on ollut juuri noin, yhdessä toimi ilman RGB:tä ja yhdessä ei ollenkaan.
 
rgb

Eli telkkarissani on tuo 60herzinen moodi ja takana siinä on neljä scat-liitintä, joista kaksi tukee rgb:tä. Olen kyllä joutunut ostaa scart boxin joka tukee rgb:tä koska omistan myös 2dvd-soitinta, paystation 2,xboxin ja nyt viimeisimpänä ostin cuben ton zelda paketin takia.Muillekin tiedoksi jos on paljon laitteita jotka tukevat rgb:tä niin partco nimisestä liikkeestä saa tosi hyvän rgb jakoboxin sen nimi tais olla joko scart 54 tai 57.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Jos ei näy värit, se tarkoittaa ettei TV tue 60hz. Kuva näkyy, mutta värit ei, siitä tietää ettei TV tue.
Ei näin, vaan kun kuva näkyy mustavalkoisena, se tarkoittaa että televisio *tukee* 60hz kuvaa, mutta ei tue kuvanlähteen lähettämää värijärjestelmää (ongelma yleensä NTSC:n kanssa, mutta joissain televisioissa myös PAL60:n kanssa). Tässä tilanteessa RGB-kaapelilla kuvan saa näkymään väreissä, mikäli televisio tukee RGB:tä.

Jos taas kuva vilisee ruudulla hillittömästi, televisio tue ollenkaan 60hz signaalia. Tällöin edes RGB-kaapeli ei auta.

on ihme, että TV tukee RGB:tä, muttei 60hz:iä)
Keskustelua aiheesta täällä

t. Ola
 
rgb

Eli toi värien puuttuminen johtui juuri siitä että mulla ei silloin vielä ollu tota rgb-kaapelia cubeen.Komposiittina se näkyi ilman värejä.
 
Re: rgb

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan henteri
Eli toi värien puuttuminen johtui juuri siitä että mulla ei silloin vielä ollu tota rgb-kaapelia cubeen.Komposiittina se näkyi ilman värejä.

Näinhän minä sitä ounastelinkin
 
Ylös Bottom