Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ZELDA: Majora's Mask

KALAS

New Member
Sanokaas porukat mistä sais lisää tyhjiä pulloja?
Ku pitää ne Zora eggit hakee ja se ei oikeen luonnistu yhdellä pullolla...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Major's Mask

Mistäs löytää Big Poen? Ison kummituksen joka pitää viedä muumiolle beneath welliin?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Major's Mask

Perse , eiko täälä tosiaan kukaan voi auttaa...
Paska pitää varmaan mennä toisille sivuille!
 
Vastaus: ZELDA: Majora's Mask

Sen Big Poen saa sieltä samaisesta kaivosta jossa sitä tarvitset. En nyt muista mistä huoneesta mutta sieltä kuitenkin.
 
Vastaus: ZELDA: Majora's Mask

Kiinnostaisi tietää,että lukeeko niissä kaikissa zelda collector's edition kansissa:pROMOTIONAL DISC,not for resale jne jne...

Sitten tärkeimpään.Minulla on ollut ongelmia majora's maskin kanssa.Se on tosi kiva olla ensimmäisen luolaston lopparissa,kun siirryn takaisin inventaariosta peliin,ja peli vain jäätyy.Tapahtunut kaksi kertaa,molemmat ekassa luolastossa.

Sitten clock townissa,kun olen siirtynyt kylän osasta toiseen,kuva on vain jäänyt pimeäksi.Tämäkin kaksi kertaa.

Tällainen vie ehkä HIEMAN peli iloa pois,kun takaraivossa on tieto siitä,että monen tunnin seikkailut terminassa saattavat kadota kuin tuhka tuuleen.
Saa nähdä milloin jaksan taas yrittää Deku shrinen valloittamista uudestaa...ja uudestaan.

Aika hyvin sattui juuri edgessä olemaan artikkeli tästä pelistä,kun rupesin sitä työstämään.Hyvä artikkeli olikin,teki oikeutta pelille.

Onkohan levyni siis viallinen,vai onko vika koodissa.Muilla ollut samanlaisia ongelmia?Kertokaa pliis!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: ZELDA: Majora's Mask

Bambuloosa sanoi:
Kiinnostaisi tietää,että lukeeko niissä kaikissa zelda collector's edition kansissa:pROMOTIONAL DISC,not for resale jne jne...

Sitten tärkeimpään.Minulla on ollut ongelmia majora's maskin kanssa.Se on tosi kiva olla ensimmäisen luolaston lopparissa,kun siirryn takaisin inventaariosta peliin,ja peli vain jäätyy.Tapahtunut kaksi kertaa,molemmat ekassa luolastossa.

Sitten clock townissa,kun olen siirtynyt kylän osasta toiseen,kuva on vain jäänyt pimeäksi.Tämäkin kaksi kertaa.

Tällainen vie ehkä HIEMAN peli iloa pois,kun takaraivossa on tieto siitä,että monen tunnin seikkailut terminassa,saattavat kadota kuin tuhka tuuleen.
Saa nähdä milloin jaksan taas yrittää Deku shrinen valloittamista uudestaa...ja uudestaan.

Onkohan levyni siis viallinen,vai onko vika koodissa.Muilla ollut samanlaisia ongelmia?Kertokaa pliis!

Ihan yleinen vika aka kusten juostu käännös. Itse kestin kahden tallennuksen katoamisen, kunnes aloin käyttämään hieman vaivaa: tallennan pelin aina kun mahdollista, jonka jälkeen siirrän tallennuksen back-uppina toiselle kortille ja sitten jatkan pelaamista. Hankalaa, kyllä, mutta ainakin tiedän ettei seikkailu katoa seuraavan jäätymisen kohdalla tuhkana tuuleen.
 
Vastaus: ZELDA: Majora's Mask

Unreal-Hawk sanoi:
Ihan yleinen vika aka kusten juostu käännös. Itse kestin kahden tallennuksen katoamisen, kunnes aloin käyttämään hieman vaivaa: tallennan pelin aina kun mahdollista, jonka jälkeen siirrän tallennuksen back-uppina toiselle kortille ja sitten jatkan pelaamista. Hankalaa, kyllä, mutta ainakin tiedän ettei seikkailu katoa seuraavan jäätymisen kohdalla tuhkana tuuleen.
Kuinka nintendo kehtaa!
 
Vastaus: ZELDA: Majora's Mask

Täh, ei minun tallennukseni ole kertaakaan kadonneet! Veikkaan, että tuo on omasta kortista kiinni. Ainoa bugi, joka minun MM:ssä on se, että aina kun astun ovesta ulos, alkaa musiikki tökkiä oikein toden teolla. Tämäkin kestää vain pari sekunttia joten pelaamista se ei haittaa.

Kiinnostaisi tietää,että lukeeko niissä kaikissa zelda collector's edition kansissa:pROMOTIONAL DISC,not for resale jne jne...
Jep, ainakin omassa kannessani lukee tämä klassinen "Only for GameCube" ja "Not forresale. For promotional use only".
 
Vastaus: ZELDA: Majora's Mask

Juri sanoi:
Täh, ei minun tallennukseni ole kertaakaan kadonneet! Veikkaan, että tuo on omasta kortista kiinni. Ainoa bugi, joka minun MM:ssä on se, että aina kun astun ovesta ulos, alkaa musiikki tökkiä oikein toden teolla. Tämäkin kestää vain pari sekunttia joten pelaamista se ei haittaa.


Jep, ainakin omassa kannessani lukee tämä klassinen "Only for GameCube" ja "Not forresale. For promotional use only".
Ehkä selitin tuon hunosti.Tallennukset siis eivät katoa muistikortilta,vaan peli sekoaa/tilttaa/jäätyy ajoittain.Eikä kesken luolastojen voi tallentaa,joten homma täytyy aloittaa aina alusta.

Läpäisin pelin tuossa viikko sitten.Peli ehti kaatua pelatessa noin 7 kertaa.Jos kysessä olisi ollut jokin muu peli,olisin kyllä luovuttanut ja jättänyt seikkailun kesken.Kuinka nintendo voi päästää pelin tällaisena ulos?Kummastuttaa.Enkä viitsi edes aloittaa siitä ristiohjaimesta taas. :)
 
Ylös Bottom