Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
kopolanpoika
vastasi viestiketjuun
Nintendo Switch 2
.
Ihan piristävää vaihtelua näiden joka vuotisten "testasimme kesän uutuus ... makkarat ... Jäätelöt ... grillit ... Hyttysmyrkyt ...
13.06.2025
H
Huttu
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
Ooogh ku alkaa vituttaa kun youtube alkaa pukkaamaan mulle jostain syystä noita AI generoituja paskavideoita. Nyt suurinta hottia on...
13.06.2025
P
Pohjola
reacted to
Ulukai's post
in the thread
Nintendo Switch 2
with
Haha
.
Nyt! Ehkä etusivulta tämän jo eilen bongasitte, mutta nyt on se tärkein tärkeä asia testattu, eli pelejä on maisteltu oikein kaksin...
13.06.2025
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Yleinen politiikkaketju
.
Jos nyt vastaat kysymykseeni niin olen valmis lopettamaan tämän. ;) Olenko kritisoinut ihmisiä jotka katsoo kokonaisuuksia sen sijaan...
13.06.2025
S
shamaniac
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)
with
Like
.
Juu, tähän samaan todellisuuteen itsekin havahtunut, vaikka aika innoissaan itse laitteesta olenkin. Ensimmäinen Switch on ollut...
13.06.2025
P
Pohjola
reacted to
JTahti's post
in the thread
Nintendo Switch 2
with
Like
.
Nyt olen testannut Switch kakkosta pelaamalla terassilla Fantasy Lifeä puolitoista tuntia ja Animal Crossia vähän päälle. Terassi on...
13.06.2025
S
shamaniac
reacted to
Murdoc's post
in the thread
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
with
Like
.
Parempi, ku GTA? Ihanko tosissasi olet? No eihän siinä, kiva jos sulle maistuu mutta onhan tuo kamalassa kunnossa jos Sonykin antaa...
13.06.2025
P
Pohjola
reacted to
JTahti's post
in the thread
Nintendo Switch 2
with
Like
.
Yleensä Suomessa ei hirveästi näe pelimainoksia kun pelialan tyypit luottaa että kyllä suomalaiset pelaajat pelinsä löytää, mutta Switch...
13.06.2025
S
shamaniac
reacted to
Ulukai's post
in the thread
Nintendo Switch 2
with
Haha
.
Nyt! Ehkä etusivulta tämän jo eilen bongasitte, mutta nyt on se tärkein tärkeä asia testattu, eli pelejä on maisteltu oikein kaksin...
13.06.2025
S
shamaniac
reacted to
JTahti's post
in the thread
Nintendo Switch 2
with
Like
.
Nyt olen testannut Switch kakkosta pelaamalla terassilla Fantasy Lifeä puolitoista tuntia ja Animal Crossia vähän päälle. Terassi on...
13.06.2025
S
shamaniac
reacted to
Retski's post
in the thread
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
with
Like
.
Jotenkin edelleen vähän ällöttää tällänen vanhoilla Metal geareilla rahastus sen jälkeen kun sotkivat välinsä Kojiman kanssa.
13.06.2025
S
shamaniac
reacted to
Lebe80's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Love
.
Täytyy myöntää, että vaikka itsekin tekoälypalveluita käytän, niin en jaksa yhtään näitä veo3:lla (yms. ai-kikkareille tehtyjä) "hassun...
13.06.2025
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Yleinen politiikkaketju
.
Tässä kohtaako se olisi pitänyt sinulle todistaa, samassa viestissä jossa kovasti kuulutit että minun tulee vastata tai muuten matoilen...
13.06.2025
D
DestiZ
vastasi viestiketjuun
Path Of Exile
.
onhan tää nyt aivan saatanan siisti systeemi, ei perkele millään malta odottaa iltaan asti, ai jumalauta!, näin hypessä ei oo ollutkaan...
13.06.2025
Dragonfly
reacted to
Ulukai's post
in the thread
Nintendo Switch 2
with
Love
.
13.06.2025
Foorumi
Uudet
Bottom