Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• kopolanpoika
    kopolanpoika vastasi viestiketjuun Nintendo Switch 2.
    Ihan piristävää vaihtelua näiden joka vuotisten "testasimme kesän uutuus ... makkarat ... Jäätelöt ... grillit ... Hyttysmyrkyt ...
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    Ooogh ku alkaa vituttaa kun youtube alkaa pukkaamaan mulle jostain syystä noita AI generoituja paskavideoita. Nyt suurinta hottia on...
  • P
    Pohjola reacted to Ulukai's post in the thread Nintendo Switch 2 with Haha Haha.
    Nyt! Ehkä etusivulta tämän jo eilen bongasitte, mutta nyt on se tärkein tärkeä asia testattu, eli pelejä on maisteltu oikein kaksin...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Yleinen politiikkaketju.
    Jos nyt vastaat kysymykseeni niin olen valmis lopettamaan tämän. ;) Olenko kritisoinut ihmisiä jotka katsoo kokonaisuuksia sen sijaan...
  • S
    Juu, tähän samaan todellisuuteen itsekin havahtunut, vaikka aika innoissaan itse laitteesta olenkin. Ensimmäinen Switch on ollut...
  • P
    Pohjola reacted to JTahti's post in the thread Nintendo Switch 2 with Like Like.
    Nyt olen testannut Switch kakkosta pelaamalla terassilla Fantasy Lifeä puolitoista tuntia ja Animal Crossia vähän päälle. Terassi on...
  • S
    Parempi, ku GTA? Ihanko tosissasi olet? No eihän siinä, kiva jos sulle maistuu mutta onhan tuo kamalassa kunnossa jos Sonykin antaa...
  • P
    Pohjola reacted to JTahti's post in the thread Nintendo Switch 2 with Like Like.
    Yleensä Suomessa ei hirveästi näe pelimainoksia kun pelialan tyypit luottaa että kyllä suomalaiset pelaajat pelinsä löytää, mutta Switch...
  • S
    shamaniac reacted to Ulukai's post in the thread Nintendo Switch 2 with Haha Haha.
    Nyt! Ehkä etusivulta tämän jo eilen bongasitte, mutta nyt on se tärkein tärkeä asia testattu, eli pelejä on maisteltu oikein kaksin...
  • S
    shamaniac reacted to JTahti's post in the thread Nintendo Switch 2 with Like Like.
    Nyt olen testannut Switch kakkosta pelaamalla terassilla Fantasy Lifeä puolitoista tuntia ja Animal Crossia vähän päälle. Terassi on...
  • S
    shamaniac reacted to Retski's post in the thread Metal Gear Solid Delta: Snake Eater with Like Like.
    Jotenkin edelleen vähän ällöttää tällänen vanhoilla Metal geareilla rahastus sen jälkeen kun sotkivat välinsä Kojiman kanssa.
  • S
    shamaniac reacted to Lebe80's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Love Love.
    Täytyy myöntää, että vaikka itsekin tekoälypalveluita käytän, niin en jaksa yhtään näitä veo3:lla (yms. ai-kikkareille tehtyjä) "hassun...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Yleinen politiikkaketju.
    Tässä kohtaako se olisi pitänyt sinulle todistaa, samassa viestissä jossa kovasti kuulutit että minun tulee vastata tai muuten matoilen...
  • D
    DestiZ vastasi viestiketjuun Path Of Exile.
    onhan tää nyt aivan saatanan siisti systeemi, ei perkele millään malta odottaa iltaan asti, ai jumalauta!, näin hypessä ei oo ollutkaan...
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to Ulukai's post in the thread Nintendo Switch 2 with Love Love.
Ylös Bottom