Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Murdoc
    Murdoc reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Battlefield 6 with Like Like.
    Patch notet tänään tulleeseen patchiin. ALLE 24H HYPE! Myös arviot julki. IGN arvio vain kampanjasta, selittänee selkeästi heikomman...
  • Nikender
    Pikku makupala lauantaina ilmestyvästä podcast-jatkosta! Kuten nimestä voi päätellä, aiheena astetta härömpi Baby Steps! Lue juttu...
  • HideoMiyamoto
    Silent Hill Townfall huhu vuotoja, olisi tulossa maaliskuussa 2026.
  • wopsu
    wopsu reacted to Strooper12's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Olen yrittänyt malttaa pitää suuni kiinni tästä ennenkuin on riittävästi kokemusta alla mutta nyt tollain 20-30h taustoilla: - Samaa...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to Strooper12's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Olen yrittänyt malttaa pitää suuni kiinni tästä ennenkuin on riittävästi kokemusta alla mutta nyt tollain 20-30h taustoilla: - Samaa...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to henkka007's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Love Love.
    Ghost of yotei julkaistiin viimeinkin. Ghost of Tsushiman pelasin kesällä 2020 läpi ja siitä asti olen jatko-osaa odottanut. Sen verran...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to rap's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Love Love.
    Tänään tuli postissa Little nightmare 3 Mirror Edition PS5 Tässä Little Nightmare 2 TV Edition PS4 Kakkosen ja kolmosen figuurit...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Baldur’s Gate 3.
    Mitens tota kun innostuin tähän uudestaan ja tytärpuoli on/oli ihan fanaatikko tän kanssa ja ehdotti että vedeltäis co-op. Hän on niin...
  • rap
    rap vastasi viestiketjuun Pelien ja laitteiden hankintaketju.
    Tänään tuli postissa Little nightmare 3 Mirror Edition PS5 Tässä Little Nightmare 2 TV Edition PS4 Kakkosen ja kolmosen figuurit...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Ghost of Yōtei.
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Battlefield 6.
    Patch notet tänään tulleeseen patchiin. ALLE 24H HYPE! Myös arviot julki. IGN arvio vain kampanjasta, selittänee selkeästi heikomman...
  • Jonza85
    Jonza85 vastasi viestiketjuun Battlefield 6.
    Jep ja kesällä ku labs:issa testailin ja bugeja metsästin, niin kyllä mieli oli muuttunut. Pelko oli kyllä kokoajan että ryssivät sitten...
  • Renebauman
    Renebauman reacted to rap's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Läpi meni tarina. 15 tunnin mahtava seikkailu. Peli näyttää todella hyvältä ja toimii just eikä melkein, 10 sekunnissa pääset peliin...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to rap's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Kolme nimeä jäljellä...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Battlefield 6.
    Beta varmaan oli aika monelle niin vahva osoitus siitä, että hyvää settiä tulossa. Mitäpä tuota siinä kohtaa odottelemaan.
Ylös Bottom