Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Battlefield 6.
    Sama. Ensin 200k meni ja nyt heitti 400k
  • O
    ollli vastasi viestiketjuun Battlefield 6.
    Äsken pääsin jonon läpi ja joku error ja nyt takasi jossa 320k sijalla :D.
  • Retski
    Retski reacted to Ippenator's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Nyt sain itse jatkettua Tsushima ykköstä piiiitkän tauon jälkeen, ja olen nyt kyllä ihmetellyt, että miten ihmeessä jäi kesken näin...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Ghost of Yōtei.
    Itselle jotenkin toi AC Shadows.. Ei vaan lähde. En oikein osaa eritellä miksi. Kovasti sitä yritin useammankin kymmenen tunnin ajan...
  • Dark3
    Miten on sitten mahdollista et noi nykyiset cgi-Alien hirviöt vasta kököltä näyttävätkin? Kannattaa kattoo se eka uudelleen, niin...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Ippenator's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Nyt sain itse jatkettua Tsushima ykköstä piiiitkän tauon jälkeen, ja olen nyt kyllä ihmetellyt, että miten ihmeessä jäi kesken näin...
  • J
    Jussi U. Pellonpää aloitti viestiketjun Ella ja kaverit - Operaatio Saukko osiossa FilmiFIN.
    Elokuva Ellan (Elma Ufacik) ja kavereiden loma meinaa mennä pilalle, kun rehtori Piippu (Pilvi Hämäläinen) patistaa koko 2A-luokan...
  • BaDari
    BaDari reacted to J.Sunderland's post in the thread Silent Hill f with Like Like.
    Helsingin Sanomat piti: 5/5 Lähde: https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011532786.html
  • J.Sunderland
    J.Sunderland vastasi viestiketjuun Silent Hill f.
    Helsingin Sanomat piti: 5/5 Lähde: https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011532786.html
  • J.Sunderland
    J.Sunderland reacted to Darks's post in the thread PC-pelaaminen with Like Like.
    Itse nyt omalla Msi claw:lla olen striimannut pelit pöytäkoneelta käsikonsolille. Käytännössä kaikki asetukset voi pitää maksimilla ja...
  • J
    janski82 vastasi viestiketjuun Battlefield 6.
    Muutaman tunnin jo pelannu hyvältä näyttää ja tuntuu
  • L
    Laama reacted to Ippenator's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
  • Jartza72
    Jartza72 reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Battlefield 6 with Like Like.
    Virallisessa discordissa on aika mölinä päällä, hype on kova. Alle puoltoista tuntia niin katsotaan miten Dicen serverit kestää kun...
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Ghost of Yōtei.
  • T
    TommiR reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Battlefield 6 with Like Like.
    Virallisessa discordissa on aika mölinä päällä, hype on kova. Alle puoltoista tuntia niin katsotaan miten Dicen serverit kestää kun...
Ylös Bottom