Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Dragonfly
    Dragonfly reacted to rap's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Like Like.
    Tänään tuli postissa Little nightmare 3 Mirror Edition PS5 Tässä Little Nightmare 2 TV Edition PS4 Kakkosen ja kolmosen figuurit...
  • Dragonfly
    Pitkästä aikaa uusia PS5 pelejä hyllyyn. Molemmat heräteostoksia Prismasta, kun hinnat olivat niin sopivat. Edelleen jokaisen...
    • IMG20251012103823.jpg
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Silent Hill f.
    Itsellä ei ole tämän pelin kanssa mitään niin isoja ongelmia ettenkö ymmärtäisi täysiä pisteitä, en ehkä itse antaisi ihan täysiä...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Silent Hill f.
    Itse kyllä tätä jotenkin mielummin pelaan kuin SH2R, joka on edelleen myös kesken. Toki Yotei nyt vie kaiken peliajan jokatapauksessa...
  • T
    Oh crap! Noh Dissidian osalta ei oikein osaa olla pettynyt enää. Silti vähän harmittaa kun originaalit PSP:lle julkaistut Dissidiat on...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to J.Sunderland's post in the thread Silent Hill f with Like Like.
    Yksittäiset arvostelut kuvaa sen yksittäisen henkilön näkemystä, ei ne sen enempää ole. Hesarin arvostelija piti tätä viiden tähden...
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to J.Sunderland's post in the thread Silent Hill f with Like Like.
    Yksittäiset arvostelut kuvaa sen yksittäisen henkilön näkemystä, ei ne sen enempää ole. Hesarin arvostelija piti tätä viiden tähden...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to J.Sunderland's post in the thread Silent Hill f with Like Like.
  • HideoMiyamoto
    Uusi Dissidia tulossa, mobiilille.
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto reacted to J.Sunderland's post in the thread Silent Hill f with Like Like.
  • J.Sunderland
    J.Sunderland vastasi viestiketjuun Silent Hill f.
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to Juuberi's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Nämä on mielenkiintoisia juttuja. Joskus vain tapahtuu ainakin minulle niin, että tulee pelattua väärää peliä väärään aikaan. Joskus ei...
  • D
    Darks vastasi viestiketjuun Silent Hill f.
    Vähän sitä mieltä että noita täysiä pisteitä jaetaan nykyään vähä turhan herkästi. Tämäkö muka on peli joka hipoo täydellisyyttä? No ei...
  • T
    Eipä ole sen kummemmin tuosta bändistä tietoa, kuin mitä youtubesta löytyi. Itse ajattelin, että tuo oli protestilaulu jonkun toisen...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Jogi's post in the thread Kysy mitä vain -ketju with Like Like.
    Noista Lucid unista mieleen jäänyt pari erityisesti. Huomasin (siis valvetajunnassa) olevani vanhassa lapsuuden kodissani.. ensin...
Ylös Bottom