Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Renebauman
reacted to
Sähköfakiiri's post
in the thread
Ghost of Yōtei
with
Like
.
Täytyy kyllä sanoa, että olen Ippen kanssa tässä asiassa samaa mieltä vaikka tosin Pelaajalehteä siteeraten "Perusteltu arvostelu on...
16.10.2025
Renebauman
reacted to
Ippenator's post
in the thread
Ghost of Yōtei
with
Like
.
Minusta tuntuu melkein aina tuolta, kun pelaan tällä foorumilla pelejä arvostelevan FleeingNevadan arvostelemia pelejä.
16.10.2025
J
Jussi U. Pellonpää
aloitti viestiketjun
A Big Bold Beautiful Journey
osiossa
FilmiFIN
.
Elokuva Häissä toisiinsa tutustuvat David (Colin Farrell) ja Sarah (Margot Robbie) eivät ensi näkemältä jaa mitään yhteistä, vaan kun...
16.10.2025
IlpoNuokko
reacted to
rap's post
in the thread
Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista
with
Like
.
Melkein kaikki on tällä hetkellä, vain uusin Black Ops 6 puuttuu vielä. Tässä viimeisimmät mitkä yllä olevasta kuvasta puuttuu...
16.10.2025
Subi
vastasi viestiketjuun
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
.
20v sitten olisi maistunut, mutta ei kiitos enää :D
16.10.2025
rap
vastasi viestiketjuun
.
Melkein kaikki on tällä hetkellä, vain uusin Black Ops 6 puuttuu vielä. Tässä viimeisimmät mitkä yllä olevasta kuvasta puuttuu...
16.10.2025
Nikender
aloitti viestiketjun
Let's go back to the beginning | A video game chat with Lucasfilm Games founder David Fox
osiossa
KonsoliFIN
.
Haastattelussa Lucasfilm Gamesin perustajiin kuulunut David Fox! Lue juttu sivustolla...
16.10.2025
IlpoNuokko
reacted to
Dark3's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Sad
.
Ketuttaa edistyvä sairaus, joka on tullut siihen pisteeseen ettei tää kovin mukavaa enää oo. Tuli aiemmin kirjotettua et olin viikon...
16.10.2025
IlpoNuokko
reacted to
Jartza72's post
in the thread
with
Like
.
Täältä löytyy kaikki xbox versiot orginaalista xbox:ista lähtien. Joitain Codeja löytyy myös muille alustoille, mutta ei yhtä kattavasti...
16.10.2025
John Smith
vastasi viestiketjuun
Mitkä ovat viikonloppujen peli/pelit mihin käytät aikasi?
.
Laitetaan mielenkiinnosta tätäkin ketjua vähän hereille. Mitkä pelit porukalle on viime aikoina maistunut ? Itse olen aloitellut...
16.10.2025
K
kalakanto
reacted to
funkkari's post
in the thread
Battlefield 6
with
Like
.
Jasså. Kaikkia battlefieldejä pelanneena, tarvii kyllä sanoa että tämä ei oikein itselle nappaa. Suuri bäfä fani olen ollut mutta tässä...
16.10.2025
Jartza72
reacted to
IlpoNuokko's post
in the thread
with
Like
.
Onko muilla vielä kaikki fyysiset Call Of Dutyt tallessa? Itselläni on PS3-aikakaudesta lähtien lähes kaikki sarjan osat edelleen...
16.10.2025
Jartza72
vastasi viestiketjuun
.
Täältä löytyy kaikki xbox versiot orginaalista xbox:ista lähtien. Joitain Codeja löytyy myös muille alustoille, mutta ei yhtä kattavasti...
16.10.2025
Jartza72
reacted to
Dark3's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Sad
.
Ketuttaa edistyvä sairaus, joka on tullut siihen pisteeseen ettei tää kovin mukavaa enää oo. Tuli aiemmin kirjotettua et olin viikon...
16.10.2025
HideoMiyamoto
reacted to
Dark3's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Sad
.
16.10.2025
Foorumi
Uudet
Bottom