Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
BaDari
reacted to
karpaasi's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Ei voi ottaa kuin hattua nostaa sun asenteelle ja taistelutahdolle. Vaikka ei näitä millään voi verrata, niin oma krooninen sairauteni...
18.10.2025
BaDari
reacted to
rap's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Sairaudet on kyllä pahinta mitä voi olla. Itsekin taistellut jo 15 vuotta selkärankareuman ja selkäydinkanavan ahtauman kanssa...
18.10.2025
Subi
vastasi viestiketjuun
Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2
.
No mut kyllähän niitä alemman keskiarvon pelejäkin tulee kokeiltua, yleensä game passin tai ps plus kautta. Oma kokemus vaan on se, että...
18.10.2025
H
Haerski
vastasi viestiketjuun
Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2
.
Itse olen taas huomannut, että jos pelaa pelkästään korkeiden keskiarvojen pelejä, niin siinä palaa aika nopeasti loppuun, koska...
18.10.2025
J
Jogi
vastasi viestiketjuun
Control - Yliluonnollisia voimia ja agenttitarina
.
Tämähän (ultimate) oli näköjään myös gamepassissa ja samalla myös melkoisessa tarjouksessa.. pitipä ostaa tuolla 3.99€ hinnalla niin...
18.10.2025
Murdoc
vastasi viestiketjuun
Nintendo Switch 2
.
Ehkä vähän hassua vertailla Switch 2 tehtyä peliä ja Switch 1 tehtyä peliä. Veikkaan, eträ jos tuosta Witcheristä tehtäisiin Switch 2...
18.10.2025
Mossy
reacted to
VanDamScum's post
in the thread
Battlefield 6
with
Like
.
Joo pelasin pari harjoitusmatsia kun säädin pelin asetuksia, jossa ainakin osa pelaajista kartassa oli botteja. Nämä pelit laskettiin...
18.10.2025
J
Jogi
reacted to
J.Sunderland's post
in the thread
Mad Max
with
Like
.
Itsekin tätä olen pelaillut PC:lla ja on kyllä todella aliarvostettu peli. Mad Max tunnelma on hyvin mukana ja ainakin omaan makuun...
18.10.2025
S
shamaniac
reacted to
Remeded's post
in the thread
Pelien ja laitteiden hankintaketju
with
Like
.
Juu, mulla vaa hyllytilaa vähissä eikä näitä saa mitenkään nyt järkevästi nätisti. Tarkoitus ois laajentaa hyllytilaa poraamalla seinään...
18.10.2025
S
shamaniac
reacted to
pelle's post
in the thread
Little Nightmares
with
Like
.
https://www.bandainamcoent.com/news/little-nightmares-3-q-and-a "Is the upgrade from Little Nightmares to Little Nightmares Enhanced...
18.10.2025
S
shamaniac
reacted to
VanDamScum's post
in the thread
Hollow Knight: Silksong
with
Like
.
Olen melko varma, että puuttuva prosentti omassa tapauksessa tulee kahdesta puuttuvasta spool fragmentista. Ainakin sen kohta on...
18.10.2025
S
shamaniac
reacted to
Remeded's post
in the thread
Kysy mitä vain -ketju
with
Like
.
Juu tässä tapauksessa ehkä kuvan kanssa kauppaan kyselemään on se varmin tapa. Tosiaan itse ostin class ohlsonista varmaa just jonkun...
18.10.2025
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Nintendo Switch 2
.
On tuo kyllä ihan hirveän näköinen. En ymmärrä miten kukaan kiduttaisi itseään tuota versiota pelaamalla. Ja puhun siis Switch 2:lla...
18.10.2025
VanDamScum
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Retrospektiivi - pelataan vanhat pelit nykypäivän pelaajan silmin
with
Like
.
Nimi ei tosiaan olisi ehkä kertonut mitään mutta kuva todellakin muistutti pelistä. Sen muistan että vaikea oli mutta kyllä sitä silti...
18.10.2025
S
shamaniac
reacted to
pelle's post
in the thread
Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu
with
Like
.
Tuli tsekattua sony picture coren kautta monster hunter ja tällaiselle joka ei tippaakaan välitä kyseisestä pelisarjasta niin tuo oli...
18.10.2025
Foorumi
Uudet
Bottom