Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• J
    JerZe vastasi viestiketjuun Alan Wake.
    Lupaan, ettet tule pettymään Alan Wake 2 kohdalla. Se on mestariteos jonka läpipelaaminen on kokemuksena ihan älytön viihdepläjäys.
  • J
    JerZe reacted to Juuberi's post in the thread Alan Wake with Like Like.
    Meillä kaikilla on niitä merkittäviä kokemuksia eri viihdetuotteiden kanssa. Pelejä, elokuvia, TV-sarjoja, kirjoja jne. jotka jäävät...
  • J
    JerZe reacted to Ac3way's post in the thread Gran Turismo 7 with Like Like.
    Oumaigoood!!! Uutta sisältöä tulee joulukuussa, kiitos joulupukki! SPEC III: Ainakin 2 uutta rataa ja 8 uutta autoa. Weekly Challenge...
  • Nikender
    Digimon Story Time Stranger yllättää positiivisesti myös kokoversiollaan. Pienistä käynnistymisvaikeuksistaan huolimatta se on varsin...
  • I
    Ihmehulttio reacted to Gimble's post in the thread ROG Xbox Ally ja Ally X with Like Like.
    Osaako joku PC-pelaaja kertoa, että miten MS Store peleissä tuo crossplay yleensä menee? Loppukuussa julkaistava ARC Raiders on "Xbox...
  • I
    Ihmehulttio reacted to ScorpioN's post in the thread ROG Xbox Ally ja Ally X with Like Like.
    Sama kävi mielessä, mutta toisaalta eipä ole tälläkään hetkellä voimassa olevaa Game Pass-tilausta eikä varmaan tulekaan. Ja jos tulee...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to wopsu's post in the thread Arc Raiders with Like Like.
    Tänään otin muutamat rundit taas ja oli kyl jees, kun taas eilen ei, jotain hiton jonneja et lähinnä turhautti vaa :D Olin ilman aseita...
  • janneus
    janneus vastasi viestiketjuun Kysy mitä vain -ketju.
    Onko muut huomanneet että (pika)ruopaikkojen limukoneissa normi kokiksen maku olisi jotenki muuttunut tässä viimeisen... vuoden(?)...
  • JLunen
    JLunen reacted to wopsu's post in the thread Arc Raiders with Like Like.
    Tänään otin muutamat rundit taas ja oli kyl jees, kun taas eilen ei, jotain hiton jonneja et lähinnä turhautti vaa :D Olin ilman aseita...
  • nedruska
    nedruska reacted to J.Sunderland's post in the thread Nintendo Switch 2 with Like Like.
    Kun alunperin kirjoitit, että jos kannettavaa pitäisi ostella multiplatform käyttöön, niin mieluummin SteamDeck, mutta kyllähän Switch 2...
  • Eliminaattori
    Eliminaattori reacted to pelle's post in the thread Linkkejä hymyilyttäviin asioihin with Haha Haha.
  • Ulukai
    Näyttääpi kuulkaas olevan nimekäs vieras podcastissa. Kattokee/kuunnelkaatten vaikka itse...
  • wopsu
    wopsu vastasi viestiketjuun Arc Raiders.
  • R
    rauttiz reacted to Dark3's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    No eipä tässä muuta voi kun pelata niillä korteilla, jotka on annettu. Ei oo muita vaihtoehtoja. Kylhän tää viimeaikainen sairastelu on...
  • koomikko
    koomikko reacted to Dark3's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    No eipä tässä muuta voi kun pelata niillä korteilla, jotka on annettu. Ei oo muita vaihtoehtoja. Kylhän tää viimeaikainen sairastelu on...
Ylös Bottom