Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• HideoMiyamoto
    Töitä tarjolla, kuka ottaa pestin Remedyltä. https://yle.fi/a/74-20189747
  • Ulukai
    Itse en ollut se suurin Keeperin ystävä, tarkemmat perustelut ohessa...
  • kopolanpoika
    kopolanpoika reacted to Kirai's post in the thread Pokémon Legends: Z-A with Like Like.
    Tää äänimerkki oli itseasiassa jo aiemmassa Legends-pelissä, eli Arceuksessa. Soisi kyllä tän yleistyvän noihin pääsarjankin peleihin...
  • MarcheM
    MarcheM reacted to Kirai's post in the thread Pokémon Legends: Z-A with Like Like.
    Tää äänimerkki oli itseasiassa jo aiemmassa Legends-pelissä, eli Arceuksessa. Soisi kyllä tän yleistyvän noihin pääsarjankin peleihin...
  • HideoMiyamoto
    Nyt on tulossa herkkua ainakin PC pelaajille, saataiskohan konsoleillekkin joku porttaus. EDIT: Valitettavasti saattaa olla skämmi.
  • Pelaaja44
    Pelaaja44 vastasi viestiketjuun PS5-ongelmat.
    Ihmetellyt kun Ps5 konsolini outoa käytöstä muutaman kerran heittänyt takaisin lepotilaan käynnistymisen jälkeen onko teillä tehnyt tätä.
  • Kirai
    Kirai reacted to Kivijalka's post in the thread Pokémon Legends: Z-A with Like Like.
    Itse läksin pelaamaan tätä sillä asenteella että JRPG:t näyttävät aina vähän edellisen konsolisukupolven tuotteilta ja ainakin...
  • Kirai
    Kirai vastasi viestiketjuun Pokémon Legends: Z-A.
  • BaDari
    BaDari reacted to Ippenator's post in the thread Jurassic World Evolution 3 with Like Like.
    Alan itsekin kohta innostumaan tämän höpötyksesi myötä! :D Minä ja poikani olemme molemmat kovia dino-faneja, joten tämä voisi kyllä...
  • BaDari
    BaDari reacted to wopsu's post in the thread Jurassic World Evolution 3 with Like Like.
    Tänään tipahtaa peli luukusta! Ja voi veljet kuin innoissaan olen! Yksi tämän vuoden odotetuimmista julkaisuista itselle! Todennäkösesti...
  • BaDari
    BaDari reacted to wopsu's post in the thread Jurassic World Evolution 3 with Like Like.
    > Nimi: Jurassic World Evolution 3 Kehittäjä: Frontier Developments Julkaisija: Frontier Developments Alustat: PlayStation 5, Windows...
  • JLunen
    JLunen reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Silent Hill 2 Remake with Like Like.
    Käykäähän extra tilaajat nappaamassa nyt peli kuluitta ja pääsette nauttimaan vielä lisää kauhukuukautta.
  • A
    asin reacted to shamaniac's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Vähän samaa taitaa olla ihan yleisesti nykyään peleissä, kuten jo taidettiinkin mainita. Fortnitekin oli ennen Fortnite mutta nykyään se...
  • MarcheM
    MarcheM vastasi viestiketjuun Pokémon Legends: Z-A.
    Tämä on kyllä alkanut itseäkin jo ärsyttämään hieman. Eilen yhdellä wild zonella oli paljon aggressiivisia Pokémoneja enkä huomannut...
  • MarcheM
    MarcheM reacted to Kivijalka's post in the thread Pokémon Legends: Z-A with Like Like.
    Itse läksin pelaamaan tätä sillä asenteella että JRPG:t näyttävät aina vähän edellisen konsolisukupolven tuotteilta ja ainakin...
Ylös Bottom