Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
D
DestiZ
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
mä siis todennäköisesti aion kikkailla näiden clippien ja sen LTX 2 puhe modelin välillä, mä oon oikeasti aika fiksu äijä tämmösissä...
07.11.2025
Murdoc
reacted to
DestiZ's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Haha
.
ihanan katkeraa. mutta juu todennäköisesti pystyisin tekemään myöskin sun duunit mun AI Agenttien avulla paremmin kun sinä itse, niin...
07.11.2025
H
Huttu
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
Eli pitäisi olla tosi nopea ja helppo homma julkaista joku video, jos sinulla on 2000 clippiä valmiina. En siis ymmärrä kun sanot että...
07.11.2025
Murdoc
reacted to
Jonza85's post
in the thread
Arc Raiders
with
Like
.
Kun aikoinaan escape from tarkoviin tuli proximity chat. Niin porukka tyyliin lakkas tappamasta toisiaan, koska pystyit juttelee ja tehä...
07.11.2025
Murdoc
vastasi viestiketjuun
Arc Raiders
.
Näinpä juuri. Ei tule minullakaan muita mieleen. Eikä esim Huntissa solona pelatessa ole tullut yhtään friendlyä vastaan 400h pelaamisen...
07.11.2025
Murdoc
reacted to
Nosferatu's post
in the thread
Arc Raiders
with
Like
.
@Murdoc En itse ainakaan muista yhtäkään Extraction shooteria missä olisi ollut näin mukavaa porukkaa. Jokaisessa muussa perkuleen...
07.11.2025
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
Eli pitäisi olla tosi nopea ja helppo homma julkaista joku video, jos sinulla on 2000 clippiä valmiina. En siis ymmärrä kun sanot että...
07.11.2025
Jonza85
vastasi viestiketjuun
Arc Raiders
.
Kun aikoinaan escape from tarkoviin tuli proximity chat. Niin porukka tyyliin lakkas tappamasta toisiaan, koska pystyit juttelee ja tehä...
07.11.2025
D
DestiZ
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
juu tulen nauttimaan siitä jos teen sinun lempi pelilläsi rahaa tämmöisen viestin jälkeen, sulle vastineeksi sä voit pelata sen peliä...
07.11.2025
Murdoc
vastasi viestiketjuun
Arc Raiders
.
Edelleenkin, peli on PvPvE. PvP kuuluu asiaan yhtä paljon, kun PvE:kin. Osaatko muuten sanoa esimerkkejä mikä toinen peli on aloittanut...
07.11.2025
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Intergalactic: The Heretic Prophet
.
:D No niin. Katos kun tiedä noista mitään niin toivoisin että avaat hiukan mikä on anti xyz ja mikä on.. öö ei anti abc. (onko tämä...
07.11.2025
Koalitio
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
@DestiZ olet kertonut nämä samat asiat meille kuukausia sitten. Silloin olit tekemässä jotain vähän toisenlaista sisältöä, jolla...
07.11.2025
Ferraro
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
Tämä ketju on kyllä "lievästi" alkanut kiertää kehää. Voisin veikata että ensi vuonna saamme sitten lukea esimerkiksi seuraavaa...
07.11.2025
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
Siis hetkinen, eikö sulla vielä äsken ollut ne videot jo valmiina?
07.11.2025
D
DestiZ
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
eikun se LTX 2 julkaistaan vasta kuun lopussa, ja todennäköisesti ens vuonna vasta aloitan, joten ei mikään kiire tässä nyt alan...
07.11.2025
Foorumi
Uudet
Bottom