Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• D
    DestiZ vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    mä siis todennäköisesti aion kikkailla näiden clippien ja sen LTX 2 puhe modelin välillä, mä oon oikeasti aika fiksu äijä tämmösissä...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to DestiZ's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Haha Haha.
    ihanan katkeraa. mutta juu todennäköisesti pystyisin tekemään myöskin sun duunit mun AI Agenttien avulla paremmin kun sinä itse, niin...
  • H
    Huttu reacted to Dragonfly's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Like Like.
    Eli pitäisi olla tosi nopea ja helppo homma julkaista joku video, jos sinulla on 2000 clippiä valmiina. En siis ymmärrä kun sanot että...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to Jonza85's post in the thread Arc Raiders with Like Like.
    Kun aikoinaan escape from tarkoviin tuli proximity chat. Niin porukka tyyliin lakkas tappamasta toisiaan, koska pystyit juttelee ja tehä...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Arc Raiders.
    Näinpä juuri. Ei tule minullakaan muita mieleen. Eikä esim Huntissa solona pelatessa ole tullut yhtään friendlyä vastaan 400h pelaamisen...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to Nosferatu's post in the thread Arc Raiders with Like Like.
    @Murdoc En itse ainakaan muista yhtäkään Extraction shooteria missä olisi ollut näin mukavaa porukkaa. Jokaisessa muussa perkuleen...
  • Dragonfly
    Dragonfly vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    Eli pitäisi olla tosi nopea ja helppo homma julkaista joku video, jos sinulla on 2000 clippiä valmiina. En siis ymmärrä kun sanot että...
  • Jonza85
    Jonza85 vastasi viestiketjuun Arc Raiders.
    Kun aikoinaan escape from tarkoviin tuli proximity chat. Niin porukka tyyliin lakkas tappamasta toisiaan, koska pystyit juttelee ja tehä...
  • D
    juu tulen nauttimaan siitä jos teen sinun lempi pelilläsi rahaa tämmöisen viestin jälkeen, sulle vastineeksi sä voit pelata sen peliä...
    • hdz.jpg
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Arc Raiders.
    Edelleenkin, peli on PvPvE. PvP kuuluu asiaan yhtä paljon, kun PvE:kin. Osaatko muuten sanoa esimerkkejä mikä toinen peli on aloittanut...
  • Strooper12
    :D No niin. Katos kun tiedä noista mitään niin toivoisin että avaat hiukan mikä on anti xyz ja mikä on.. öö ei anti abc. (onko tämä...
  • Koalitio
    Koalitio reacted to Dragonfly's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Like Like.
    @DestiZ olet kertonut nämä samat asiat meille kuukausia sitten. Silloin olit tekemässä jotain vähän toisenlaista sisältöä, jolla...
  • Ferraro
    Ferraro vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    Tämä ketju on kyllä "lievästi" alkanut kiertää kehää. Voisin veikata että ensi vuonna saamme sitten lukea esimerkiksi seuraavaa...
  • Dragonfly
    Dragonfly vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    Siis hetkinen, eikö sulla vielä äsken ollut ne videot jo valmiina?
  • D
    eikun se LTX 2 julkaistaan vasta kuun lopussa, ja todennäköisesti ens vuonna vasta aloitan, joten ei mikään kiire tässä nyt alan...
Ylös Bottom