Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Retski
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Battlefield 6
with
Like
.
Tervetuloa nykypelaamiseen jos tuo passimalli ei ole jo tuttu. Ainakin Fortniteä pelaaville arkipäivää. Alussa minäkin koin että...
09.11.2025
Ippenator
reacted to
Jartza72's post
in the thread
Silent Hill 2 Remake
with
Like
.
Täysin sama tilanne minulla. Itse näin pääasiallisesti boksilla pelaavana otan pelistä mielummin aina boksiversion ja siitä tulevat...
09.11.2025
Darth Vader
vastasi viestiketjuun
Elokuvien ja oheistuotteiden hankintaketju
.
Monille kuvanlaatu-puristeille taitaa se T2:n rakeisuuden puute häiritä, sekä sinertävät värit. Ei tuota julkaisua nyt erityisen hyväksi...
09.11.2025
Darth Vader
reacted to
FleeingNevada's post
in the thread
with
Like
.
Samaa mieltä. T2 on parempi näistä kahdesta. Varsinkin yksityiskohdat kasvoissa tulevat upeasti esille, mikä on aina ollut näiden...
09.11.2025
Darth Vader
vastasi viestiketjuun
.
Yleisesti T2 4K-versio on se jota vihataan eniten. T1 4K on useimpien mielestä hyvä. Itse tosin olen valinnut päinvastaisen linjan. T1...
09.11.2025
Jartza72
vastasi viestiketjuun
Silent Hill 2 Remake
.
Täysin sama tilanne minulla. Itse näin pääasiallisesti boksilla pelaavana otan pelistä mielummin aina boksiversion ja siitä tulevat...
09.11.2025
Jartza72
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Silent Hill 2 Remake
with
Like
.
Fyysinen olisi ollut kiva, mutta melkein sen tietää ettei ole tulossa. Silti ylipäätään Xbox versio on tässä se tärkein. Vuosi sitten...
09.11.2025
D
Darks
vastasi viestiketjuun
Silent Hill 2 Remake
.
Ihan mielenkiinnosta kysyn että miksi? Eihän noissa konsoleissa ole juuri mitään eroja.
09.11.2025
D
Darks
vastasi viestiketjuun
PC-käsikonsolit, Steam Deck, ROG Xbox Allyt ja muut vastaavat
.
Mielestäni ketjun voisi muuttaa ihan yleiseksi PC-käsikonsoli -ketjuksi. Enemmistöllä kuitenkin taitaa olla jokin muu laite kuin Xbox...
09.11.2025
Hulikopteri
vastasi viestiketjuun
Grand Theft Auto IV
.
V:ssä eniten häiritsee autojen keveys. Tässä IV:ssä on saavutettu parhaiten tasapaino ajettavuudessa.
09.11.2025
Q
Qwerty1
vastasi viestiketjuun
.
kumpiko se noista terminaatoreista oli t1 vai t2 jonka se 4k versio oli huono? Tai näin ainakin muistan joskus lukeneeni.
09.11.2025
Jaakkimo
aloitti viestiketjun
Silent Hill 2:n Xbox-versio valui julki jo Microsoftinkin toimesta
osiossa
KonsoliFIN
.
Silent Hill 2:n Xbox-versio taitaa tätä nykyä olla yksi kaikkien aikojen huonoimmin varjelluista salaisuuksista. Huhut reilun vuoden...
09.11.2025
Q
Qwerty1
vastasi viestiketjuun
Laatusarjat televisiossa ja muualla
.
Tuli katsottua 2 ekaa jaksoa pluribusta Applelta, vaikuttaa kyllä hyvältä. Alla Muron arvostelu...
09.11.2025
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Battlefield 6
.
Tervetuloa nykypelaamiseen jos tuo passimalli ei ole jo tuttu. Ainakin Fortniteä pelaaville arkipäivää. Alussa minäkin koin että...
09.11.2025
S
shamaniac
reacted to
Jonza85's post
in the thread
Battlefield 6
with
Like
.
Saisi noi passit olla niinku helldivers kakkosessa. Voit ostaa minkä tahansa passin jossa ei ole aikarajaa ja pelaat omalla tahdilla...
09.11.2025
Foorumi
Uudet
Bottom