Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Yleinen politiikkaketju.
    Myönnän toki ettei minulta ole mitään viety pois! Vaan iseiltä jotka saattoi jäädä ilman isänpäiväkorttia kun isänpäivä on joutunut...
  • BaDari
    BaDari reacted to FleeingNevada's post in the thread Yleinen politiikkaketju with Like Like.
    Älä nyt siirtele niitä maalitolppia. Mitään ei ollut kielletty ja sinun jakama juttu oli taas typerää kulttuurisotimista, joka pohjautuu...
  • BaDari
    BaDari reacted to FleeingNevada's post in the thread Yleinen politiikkaketju with Like Like.
    Mitään. ei. ole. kielletty. Jokin järki nyt taas käyttöön ja lue oikeasti jotain muutakin lähteitä kuin tuota verkkouutisten...
  • Strooper12
    Mun rautalankalogiikalla: onko ok mielestäsi olla nimeämättä isänpäivää spesifisti isänpäiväksi? Tai äitienpäivää äitienpäiväksi...
  • Ulukai
    Eiköhän tuosta jouda pikkelöintiinkin osa :) Eteläsuomessa metsät täynnä suppilo- ja kosteikkovahveroa nyt! Pimeä ajoi meidät poies...
  • Strooper12
    Eiköhän tuosta jouda pikkelöintiinkin osa :) Eteläsuomessa metsät täynnä suppilo- ja kosteikkovahveroa nyt! Pimeä ajoi meidät poies...
    • IMG_8036.jpeg
  • S
    sl4yer94 reacted to Jirza's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Eiköhän GTA Online jatka toimintaansa myös VI:n maailmassa. Se jää sitten nähtäväksi, jatkuuko sama suosio.
  • Z
    Zak reacted to Jogi's post in the thread The Outer Worlds 2 with Like Like.
    On kyllä monelta osin ristiriitainen peli.. selkee fallout logistiikka (tuo sellaista tuttuutta peliin) mutta sitten maailman mallinnus...
  • Strooper12
    Silloin kun mun skidit oli päiväkodissa niin tottakai iloitsin siellä tehdyistä isänpäivä korteista! Eli ts. normi-isänä pahottaisin...
  • Mossy
    Mossy reacted to Huttu's post in the thread Yleinen politiikkaketju with Like Like.
    Meillä on ollut päiväkodissa jo pitkään sen isän- ja äitienpäivän rinnalla yhtäaikaa lähimmäisen päivä. Jollain ei vaikkapa ole äitiä...
  • Mossy
    Mossy reacted to Jonza85's post in the thread Yleinen politiikkaketju with Like Like.
    Oma isäni teki itsemurhan ku olin kolmen. Oli se joka isänpäivä ärsyttävää tehä kortti, joka kummiski meni papalle. Mut että pakko oli...
  • Pelaaja44
    Pelaaja44 reacted to Jonza85's post in the thread Yleinen politiikkaketju with Sad Sad.
    Oma isäni teki itsemurhan ku olin kolmen. Oli se joka isänpäivä ärsyttävää tehä kortti, joka kummiski meni papalle. Mut että pakko oli...
  • BaDari
    BaDari reacted to Jonza85's post in the thread Yleinen politiikkaketju with Sad Sad.
  • BaDari
    BaDari reacted to Huttu's post in the thread Yleinen politiikkaketju with Like Like.
    Meillä on ollut päiväkodissa jo pitkään sen isän- ja äitienpäivän rinnalla yhtäaikaa lähimmäisen päivä. Jollain ei vaikkapa ole äitiä...
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Yleinen politiikkaketju.
Ylös Bottom