Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Strooper12
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Yleinen politiikkaketju
with
Like
.
Sanokaa itsekkääksi tai miksi vaan, mutta näin tuoreena isänä kyllä minua ainakin jatkossa harmittaa, jos en saa isänpäiväkorttia. Ja...
10.11.2025
Koalitio
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Yleinen politiikkaketju
with
Like
.
Sanokaa itsekkääksi tai miksi vaan, mutta näin tuoreena isänä kyllä minua ainakin jatkossa harmittaa, jos en saa isänpäiväkorttia. Ja...
10.11.2025
Koalitio
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Yleinen politiikkaketju
with
Like
.
Tuo isyys on iso juttu ollut itselleni kuten varmaan kaikille muillekin isille. Ja varsinkin naperoaikana, teini-iässä ja sitten...
10.11.2025
Koalitio
vastasi viestiketjuun
Yleinen politiikkaketju
.
On tietenkin hyvä juttu, jos päiväkodissa on vaihtoehto tehdä kortti jollekin toiselle läheiselle, kuin isälle tai isoisälle...
10.11.2025
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
Yleinen politiikkaketju
.
10.11.2025
Strooper12
reacted to
IlpoNuokko's post
in the thread
NHL-jääkiekko
with
Like
.
Sidney Crosby saavutti viime yönä 1700 runkosarjapisteen rajan. Hän on neljänneksi nopeimmin pistemäärään yltänyt pelaaja NHL:n...
10.11.2025
Strooper12
reacted to
IlpoNuokko's post
in the thread
NHL-jääkiekko
with
Like
.
Hetki sitten päättyi ottelu Quebec Nordiquesin ja Hartford Whalersin välillä tasapeliin jatkoajan jälkeen 4-4. Oikeastihan ottelu...
10.11.2025
Strooper12
reacted to
IlpoNuokko's post
in the thread
NHL-jääkiekko
with
Like
.
Raapustellaanpa jonkunlaista ennakkoa tulevasta kaudesta. Ensi yönähän uusi kausi jo alkaakin kolmen ottelun voimin (FLA-CHI, NYR-PIT...
10.11.2025
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Yleinen politiikkaketju
.
Tuo isyys on iso juttu ollut itselleni kuten varmaan kaikille muillekin isille. Ja varsinkin naperoaikana, teini-iässä ja sitten...
10.11.2025
H
Huttu
reacted to
jryi's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
Sanoisin, että toi on ongelma, jos kuvittelee ihmisten katsovan jotain vain siksi, että se on AI-generoitua. Mä olen nähnyt muutaman...
10.11.2025
Murdoc
reacted to
jryi's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
Sanoisin, että toi on ongelma, jos kuvittelee ihmisten katsovan jotain vain siksi, että se on AI-generoitua. Mä olen nähnyt muutaman...
10.11.2025
HideoMiyamoto
reacted to
Mewna's post
in the thread
Koukussa peliin?
with
Like
.
No siis World of Warcraft. Oon pelannut sitä on/off vuodesta 2007 lähtien. Nyttekin peliaika juoksee, vaikken oo ehtinyt pariin viikkoon...
10.11.2025
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Viimeksi pelatut pelit
.
Dragon Quest 3 2DHD Remake 26h Easy/normal Sanotaan näin alkuun että tämä on mahtava Remake ja susoittelen sitä vahvasti kaikille RPG...
10.11.2025
KKorkki
aloitti viestiketjun
Leipää ja purjehdushuveja: Anno 117
osiossa
KonsoliFIN
.
Anno-sarjan uusin osa jalostaa toimivaa konseptia, vaikkei tarjoakaan suuria läpimurtoja. Hulluja nuo roomalaiset! Anno-sarja on...
10.11.2025
P
Pohjola
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Metroid Prime 4: Beyond
with
Like
.
14 päivä saadaan infoa lisää. Muutkin sivustot ilmoittaneet saman päivän.
10.11.2025
Foorumi
Uudet
Bottom