Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Strooper12
    Strooper12 reacted to Dragonfly's post in the thread Yleinen politiikkaketju with Like Like.
    Sanokaa itsekkääksi tai miksi vaan, mutta näin tuoreena isänä kyllä minua ainakin jatkossa harmittaa, jos en saa isänpäiväkorttia. Ja...
  • Koalitio
    Koalitio reacted to Dragonfly's post in the thread Yleinen politiikkaketju with Like Like.
    Sanokaa itsekkääksi tai miksi vaan, mutta näin tuoreena isänä kyllä minua ainakin jatkossa harmittaa, jos en saa isänpäiväkorttia. Ja...
  • Koalitio
    Koalitio reacted to Strooper12's post in the thread Yleinen politiikkaketju with Like Like.
    Tuo isyys on iso juttu ollut itselleni kuten varmaan kaikille muillekin isille. Ja varsinkin naperoaikana, teini-iässä ja sitten...
  • Koalitio
    Koalitio vastasi viestiketjuun Yleinen politiikkaketju.
    On tietenkin hyvä juttu, jos päiväkodissa on vaihtoehto tehdä kortti jollekin toiselle läheiselle, kuin isälle tai isoisälle...
  • Dragonfly
    Dragonfly vastasi viestiketjuun Yleinen politiikkaketju.
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to IlpoNuokko's post in the thread NHL-jääkiekko with Like Like.
    Sidney Crosby saavutti viime yönä 1700 runkosarjapisteen rajan. Hän on neljänneksi nopeimmin pistemäärään yltänyt pelaaja NHL:n...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to IlpoNuokko's post in the thread NHL-jääkiekko with Like Like.
    Hetki sitten päättyi ottelu Quebec Nordiquesin ja Hartford Whalersin välillä tasapeliin jatkoajan jälkeen 4-4. Oikeastihan ottelu...
  • Strooper12
    Raapustellaanpa jonkunlaista ennakkoa tulevasta kaudesta. Ensi yönähän uusi kausi jo alkaakin kolmen ottelun voimin (FLA-CHI, NYR-PIT...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Yleinen politiikkaketju.
    Tuo isyys on iso juttu ollut itselleni kuten varmaan kaikille muillekin isille. Ja varsinkin naperoaikana, teini-iässä ja sitten...
  • H
    Huttu reacted to jryi's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Like Like.
    Sanoisin, että toi on ongelma, jos kuvittelee ihmisten katsovan jotain vain siksi, että se on AI-generoitua. Mä olen nähnyt muutaman...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to jryi's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Like Like.
    Sanoisin, että toi on ongelma, jos kuvittelee ihmisten katsovan jotain vain siksi, että se on AI-generoitua. Mä olen nähnyt muutaman...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto reacted to Mewna's post in the thread Koukussa peliin? with Like Like.
    No siis World of Warcraft. Oon pelannut sitä on/off vuodesta 2007 lähtien. Nyttekin peliaika juoksee, vaikken oo ehtinyt pariin viikkoon...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Viimeksi pelatut pelit.
    Dragon Quest 3 2DHD Remake 26h Easy/normal Sanotaan näin alkuun että tämä on mahtava Remake ja susoittelen sitä vahvasti kaikille RPG...
  • KKorkki
    Anno-sarjan uusin osa jalostaa toimivaa konseptia, vaikkei tarjoakaan suuria läpimurtoja. Hulluja nuo roomalaiset! Anno-sarja on...
  • P
    Pohjola reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Metroid Prime 4: Beyond with Like Like.
    14 päivä saadaan infoa lisää. Muutkin sivustot ilmoittaneet saman päivän.
Ylös Bottom