Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
kopolanpoika
vastasi viestiketjuun
Black Friday - tarjoukset ja tärpit
.
Herätellään tätä ketjua, eli toivotaan aktiivista postailua jos tulee Black Friday tarjouksia vastaan. Itsellä haussa ainakin -...
12.11.2025
MarcheM
vastasi viestiketjuun
The Legend of Heroes: Trails (keskustelua pelisarjasta)
.
Pitääkin harkita ostamista kunhan tämä tokakin osa tulee. Näistä jo pelattujen pelien remastereista tai remakeista ei kyllä kauhean...
12.11.2025
Murdoc
vastasi viestiketjuun
Arc Raiders
.
Ja tämmönenki vielä tuon varsinaisen updaten kaveriksi: https://arcraiders.com/en/news/duo-and-store-update/ Nyt Embark kyllä kokkailee...
12.11.2025
H
Huttu
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
Kyllä! Sit oon käyttäny tota esim viikon ruokalistan suunnitteluun sil ajatuksella et pääsee vähällä kokkailulla, paljon kerralla siis...
12.11.2025
pelle
vastasi viestiketjuun
Gran Turismo 7
.
Tuon nopean vilauksen perusteella tossa power packissa on mun vihaama etenemis tyyli eli tarttee kerätä tarpeeksi tähtiä jotta seuraava...
12.11.2025
H
Huttu
reacted to
DestiZ's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
juu ite oon kanssa löytäny vanhoja pelejä tuolla tavalla, tosin eri LLM:llällä mutta kuitenkin, erinomaiset työkalut tosiaan jos etsii...
12.11.2025
D
DestiZ
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
juu ite oon kanssa löytäny vanhoja pelejä tuolla tavalla, tosin eri LLM:llällä mutta kuitenkin, erinomaiset työkalut tosiaan jos etsii...
12.11.2025
K
kalakanto
reacted to
Nosferatu's post
in the thread
Arc Raiders
with
Like
.
Community eventtiä tulossa huomenna. Arc Raiders North Line Content Overview: New Map: Stella Montis Community Unlock Event...
12.11.2025
K
kalakanto
reacted to
Gimble's post
in the thread
Arc Raiders
with
Like
.
Tämä! Se on valitettavasti hyvin harvinaista nykyään. Kaikista uusista peleistä, joissa on netipeli löydän lähtökohtaisesti aina...
12.11.2025
Murdoc
reacted to
Nosferatu's post
in the thread
Arc Raiders
with
Love
.
Community eventtiä tulossa huomenna. Arc Raiders North Line Content Overview: New Map: Stella Montis Community Unlock Event...
12.11.2025
Jonza85
reacted to
Jartza72's post
in the thread
Pelien ja laitteiden hankintaketju
with
Like
.
Mukava löytö kirppikseltä 3€:lla. Näyttää tämäkin peli olevan hyvässä hinnassa netin puolella.
12.11.2025
H
Huttu
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
Hahah :D Kaunareit sitte? Täytyy tosta chatGPT:stä kyl todeta et olin ihan pikkasen huuli pyöreenä ku mul oli mieles pyöriny yks Sega...
12.11.2025
H
Huttu
reacted to
DestiZ's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
mee ny jo roskiin :D
12.11.2025
D
DestiZ
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
mee ny jo roskiin :D
12.11.2025
H
Huttu
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
Jos sun omiin sanomisiin voi tukeutua niin otit jonkun vastaavan netistä, pyysit agenttia purkamaan promptiksi ja sanoit tee sama mut...
12.11.2025
Foorumi
Uudet
Bottom