Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• kopolanpoika
    Herätellään tätä ketjua, eli toivotaan aktiivista postailua jos tulee Black Friday tarjouksia vastaan. Itsellä haussa ainakin -...
  • MarcheM
    Pitääkin harkita ostamista kunhan tämä tokakin osa tulee. Näistä jo pelattujen pelien remastereista tai remakeista ei kyllä kauhean...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Arc Raiders.
    Ja tämmönenki vielä tuon varsinaisen updaten kaveriksi: https://arcraiders.com/en/news/duo-and-store-update/ Nyt Embark kyllä kokkailee...
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    Kyllä! Sit oon käyttäny tota esim viikon ruokalistan suunnitteluun sil ajatuksella et pääsee vähällä kokkailulla, paljon kerralla siis...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Gran Turismo 7.
    Tuon nopean vilauksen perusteella tossa power packissa on mun vihaama etenemis tyyli eli tarttee kerätä tarpeeksi tähtiä jotta seuraava...
  • H
    Huttu reacted to DestiZ's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Like Like.
    juu ite oon kanssa löytäny vanhoja pelejä tuolla tavalla, tosin eri LLM:llällä mutta kuitenkin, erinomaiset työkalut tosiaan jos etsii...
  • D
    DestiZ vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    juu ite oon kanssa löytäny vanhoja pelejä tuolla tavalla, tosin eri LLM:llällä mutta kuitenkin, erinomaiset työkalut tosiaan jos etsii...
  • K
    kalakanto reacted to Nosferatu's post in the thread Arc Raiders with Like Like.
    Community eventtiä tulossa huomenna. Arc Raiders North Line Content Overview: New Map: Stella Montis Community Unlock Event...
  • K
    kalakanto reacted to Gimble's post in the thread Arc Raiders with Like Like.
    Tämä! Se on valitettavasti hyvin harvinaista nykyään. Kaikista uusista peleistä, joissa on netipeli löydän lähtökohtaisesti aina...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to Nosferatu's post in the thread Arc Raiders with Love Love.
    Community eventtiä tulossa huomenna. Arc Raiders North Line Content Overview: New Map: Stella Montis Community Unlock Event...
  • Jonza85
    Jonza85 reacted to Jartza72's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Like Like.
    Mukava löytö kirppikseltä 3€:lla. Näyttää tämäkin peli olevan hyvässä hinnassa netin puolella.
  • H
    Hahah :D Kaunareit sitte? Täytyy tosta chatGPT:stä kyl todeta et olin ihan pikkasen huuli pyöreenä ku mul oli mieles pyöriny yks Sega...
  • H
    Huttu reacted to DestiZ's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Like Like.
    mee ny jo roskiin :D
  • D
    DestiZ vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    mee ny jo roskiin :D
  • H
    Jos sun omiin sanomisiin voi tukeutua niin otit jonkun vastaavan netistä, pyysit agenttia purkamaan promptiksi ja sanoit tee sama mut...
Ylös Bottom