Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Silent Hill f.
    Ne joille taistelut tuntuvat liian hankalilta niin casual mode on lisätty peliin. Myös muutoksia pakotettuihin taisteluohin sekä...
  • M
    m_vierimaa vastasi viestiketjuun Valve Steam Machine.
    Suurin bonushan tässä on massiivinen steam-kirjasto, jonka hintataso ja valikoima on suorastaan tyrmäävä exclusive storeihin verrattuna...
  • ScorpioN
    ScorpioN vastasi viestiketjuun The Outer Worlds 2.
    Tuo spoilerissa oleva asia on muuten niin totta. Onneksi en panostanut siihen juuri lainkaan. No helvetti. Eipä tietenkään o_O...
  • HideoMiyamoto
    Joku täällä kaipaili uutta Horizon sarjan peliä. No yllätys sellainen on tulossa. Tosin ei ehkä ihan odotusten kaltainen.
  • Nisupulla
    Nisupulla aloitti viestiketjun Sacred 2 osiossa KonsoliFIN.
    Light-kampanja viimein silverillä läpi levelillä 56, pelikellon pysähtyessä 75 tuntiin. Seraphimilla mentiin ja tämä oli hyvä valinta...
  • Dragonfly
    Dragonfly vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    Koska olet AI mestari, niin kerro mikä @shamaniac :in olettamuksessa oli väärin. Ei hän voi tietenkään tietää tarkalleen millä käskyillä...
  • D
    Olen pelannut Inazuma Eleven: Victory Roadia nyt pari päivää putkeen, enkä edes muistanut, että se julkaistaan tässä kuussa. Kun sen...
  • MarcheM
    MarcheM vastasi viestiketjuun Valve Steam Machine.
    Ihan mielenkiintoiselta kyllä vaikuttaa. Pitkään miettinyt pöytäkoneen hommaamista, mutta en ole raaskinut niin paljoa rahaa käyttää...
  • ramse
    ramse reacted to pelle's post in the thread Gran Turismo 7 with Like Like.
    Tuon nopean vilauksen perusteella tossa power packissa on mun vihaama etenemis tyyli eli tarttee kerätä tarpeeksi tähtiä jotta seuraava...
  • D
    DestiZ vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    okei tämä selvensi vähä ajatuksia, eli siis lokeroit siis kaiken generoidun AI kontentin tähän samaan lokeroon, eli oli jälki miten...
  • Mossy
    Mossy reacted to Dark3's post in the thread Clair Obscur: Expedition 33 with Like Like.
    Tää tuli alotettuu, ja olin todella skeptisesti suhtautunut QTE:hin, dodgeen ja parryyn vuoropohjaisessa roolipelissä, mut helkatti...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Pelien ja laitteiden hankintaketju.
    Puolenkuunpelit Epic mickey rebrushed 39e Snakebyte switch 2 kotelo jonka mukana tulee suojalasi, kuulokkeet, mikrokuituliina ja mulle...
    • 2025-11-13-3501.jpg
    • 2025-11-13-3494.jpg
  • Paulieparrot
    Paulieparrot reacted to DestiZ's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Like Like.
    juu ite oon kanssa löytäny vanhoja pelejä tuolla tavalla, tosin eri LLM:llällä mutta kuitenkin, erinomaiset työkalut tosiaan jos etsii...
  • MarcheM
    https://www.gematsu.com/2025/11/ys-x-proud-nordics-coming-to-ps5-in-2026
  • wopsu
    wopsu vastasi viestiketjuun Arc Raiders.
    Joo en olis edes peliä ostanut jos olis firstperson. Sen jos tekevät ni heihei.
Ylös Bottom