Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Avaruusalueen seurantaketju
.
Tämäpä on aika siistiä! James Webbiä ja sen matkaa kiertoradalleen seurasin suurella mielenkiinnolla mutta tämä on mennyt ohi koko...
10.12.2025
Ulukai
vastasi viestiketjuun
Nintendo Switch Online -verkkopalvelu
.
On meinaan kaksi hienoa lisäystä tulossa Expansion Pack -puolelle, Rayman 2 ja Tonic Trouble. Näitähän pitää oikeasti pistää kokeillen...
10.12.2025
Juri
reacted to
ripulipamaus's post
in the thread
Persona 5
with
Like
.
Itse oon taktisten roolipelien ystävä. Oli ihan ok. Ei mitään ihmeellistä mutta pelasi kerran ihan mielellään.
10.12.2025
K
Kuo5ii
reacted to
rap's post
in the thread
My PS4/PS5 Life -tilastot
with
Haha
.
2478 tuntiao_O Joka päivä vuodessa vähintään n. 7 tuntia. Millä pirulla te jaksatte/ehditte? Mitää muuta elämää ei voi olla. :D
10.12.2025
Jaakkimo
aloitti viestiketjun
Assassin's Creediä, Wo Longia ja LEGO Horizonia joulukuun PlayStation Plus -lisäyksissä
osiossa
KonsoliFIN
.
Sony on paljastanut joulukuun 16. päivä lisättävät Premium- ja Extra-jäsenten pelit. Game Catalogin ehkäpä nimekkäin lisäys on...
10.12.2025
P
Pena_FIN
vastasi viestiketjuun
.
On jo pitemmän aikaa ollut sellain fiilis, että mikään peli mitä pleikkarilla kokeilee ei ota imuunsa. Ja statsit on sen mukaiset. Ja...
10.12.2025
P
PeikkoPentti
vastasi viestiketjuun
Diablo 4
.
Hype senkun kasvaa tuolla streamejä katsellessa. Alla on edellisestä leirinuotio streamista kuvaa ja jossa näkyy barbaari classin kuvake...
10.12.2025
R
ripulipamaus
vastasi viestiketjuun
Persona 5
.
Itse oon taktisten roolipelien ystävä. Oli ihan ok. Ei mitään ihmeellistä mutta pelasi kerran ihan mielellään.
10.12.2025
DarkAges
vastasi viestiketjuun
Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu
.
Uutta Archspireä:
10.12.2025
A
asin
reacted to
rap's post
in the thread
with
Like
.
2478 tuntiao_O Joka päivä vuodessa vähintään n. 7 tuntia. Millä pirulla te jaksatte/ehditte? Mitää muuta elämää ei voi olla. :D
10.12.2025
rap
vastasi viestiketjuun
.
10.12.2025
MarcheM
vastasi viestiketjuun
The Game Awards 20XX
.
Mä en jaksa näitä nykyään enää katsoa ollenkaan, liikaa höttöä täytettä että jaksaisi kiinnostaa. Julkistukset selailen perjantaina läpi...
10.12.2025
Hulikopteri
vastasi viestiketjuun
The Game Awards 20XX
.
Töiden takia ei pysty valvoa. Half Life 3 olisi kyllä hieno saada vihdoin.
10.12.2025
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
The Game Awards 20XX
.
Kohta se on täällä, meinaako joku valvoa to-pe yönä vai katsotko vasta seuraavana päivänä. Mitkä on odotetuimmat julkistukset sinulle...
10.12.2025
kopolanpoika
reacted to
FleeingNevada's post
in the thread
Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)
with
Like
.
Sama juttu. Kakkonen oli varsinkin aivan uskomaton kokemus. Tässä juoni suoraviivaisempi, mutta tekemistä ja samaa monipuolisuutta...
10.12.2025
Foorumi
Uudet
Bottom