Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
DarkAges
vastasi viestiketjuun
Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu
.
Täähän tulee jo huomenna: Tuli katottua uudestaan ne pari aiempaa Veitset Esiin -Mysteeriä, niin oon valmis tähän uuteen. o_O Nii...
11.12.2025
BaDari
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Silent Hill 2 Remake
with
Like
.
Peli läpi. Täytyy heti alkuun tunnustaa, etten ole Silent Hill -veteraani. Useampaa peliä olen pelannut, mutta läpi asti vain Silent...
11.12.2025
Q
Qwerty1
reacted to
Mossy's post
in the thread
The Game Awards 20XX
with
Like
.
Taitaa alkaa vasta 3:00, preshow alkaa puolituntia aikaisemmin. Aiempina vuosina ainakin kestänyt sen vajaa 4 tuntia tosiaan.
11.12.2025
T
templar
vastasi viestiketjuun
The Game Awards 20XX
.
Täytyypäs kattoo huomen aamupäivällä työn ohessa yön striimi. Viime vuonna osoittautui ihan viihdyttäväksi. Ei kyllä mitään kiinnostusta...
11.12.2025
Mossy
vastasi viestiketjuun
The Game Awards 20XX
.
Taitaa alkaa vasta 3:00, preshow alkaa puolituntia aikaisemmin. Aiempina vuosina ainakin kestänyt sen vajaa 4 tuntia tosiaan.
11.12.2025
Q
Qwerty1
vastasi viestiketjuun
The Game Awards 20XX
.
Klo 0200 tää Alko yöllä? Kauankohan tämä kestää? Voi olla että ei kyllä jaksa odotella noin myöhään
11.12.2025
Murdoc
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Silent Hill 2 Remake
with
Like
.
Peli läpi. Täytyy heti alkuun tunnustaa, etten ole Silent Hill -veteraani. Useampaa peliä olen pelannut, mutta läpi asti vain Silent...
11.12.2025
Ulukai
aloitti viestiketjun
Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers – japanilaista fantasiahuttua ja suomenkielistä laulantaa
osiossa
KonsoliFIN
.
Onko liian aikaista kutsua Wii-peliä retroksi? Tätä kysymystä kyselin ylläpitokanavallamme ja vastaukset vaihtelivat. Ei, sillä kyseinen...
11.12.2025
Hulikopteri
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Silent Hill 2 Remake
with
Like
.
11.12.2025
Ulukai
aloitti viestiketjun
Tämä peli kätkee suomenkielisen salaisuuden
osiossa
KonsoliFIN
.
Harvassa videopelissä, jota ei ole kehitetty Suomessa, sitä kuullaan suomenkielistä laulua. Mutta niin vain Wiille julkaistussa Final...
11.12.2025
S
shamaniac
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Silent Hill 2 Remake
with
Like
.
11.12.2025
jhsa
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Metroid Prime 4: Beyond
with
Like
.
Noniin näin se vuosien odotus on ohi ja Prime 4 pelattu, oliko se kaiken odottamisen arvoinen. Puhutaan niistä hyvistä asioista ensin...
11.12.2025
jhsa
vastasi viestiketjuun
.
Vastaus spoilerissa ollesseen kysymykseen vihreistä kristalleista: Avaa galleriasta kuvia. Whee. 100% scans ja 100% items 20:13 täällä...
11.12.2025
Poro24
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Silent Hill 2 Remake
with
Like
.
11.12.2025
Nikender
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
with
Like
.
Noniin näin se vuosien odotus on ohi ja Prime 4 pelattu, oliko se kaiken odottamisen arvoinen. Puhutaan niistä hyvistä asioista ensin...
11.12.2025
Foorumi
Uudet
Bottom