Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Minä
reacted to
karpaasi's post
in the thread
Iloiset tapahtumat yms.
with
Like
.
Yli viisi vuotta olen yrittänyt päästä softamyyntiin (SaaS) töihin Lontoossa ja vaikka muutaman kerran pääsin kalkkiviivoille asti, niin...
21.12.2025
karpaasi
vastasi viestiketjuun
Iloiset tapahtumat yms.
.
Tiivistit juuri sen miksi asiasta mainitsin. Myyntityötä pidetään usein nimenomaan ala-arvoisena työnä. Usein niin Suomen kuin...
21.12.2025
Strooper12
reacted to
karpaasi's post
in the thread
Iloiset tapahtumat yms.
with
Like
.
Yli viisi vuotta olen yrittänyt päästä softamyyntiin (SaaS) töihin Lontoossa ja vaikka muutaman kerran pääsin kalkkiviivoille asti, niin...
21.12.2025
Dragonfly
reacted to
Pelaaja44's post
in the thread
Läpipelatut pelit vuonna 2025
with
Like
.
Onnittelut kovat on tilastot monipuolisesti eri Pelejä.
21.12.2025
Dragonfly
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
with
Like
.
Erittäin kunnioitettava lista. Pitää itsekin ryhdistäytyä ja pelata enemmän pelejä läpi ensi vuonna. Tämä vuonna meni liikaa aikaa...
21.12.2025
Z
Zak
reacted to
JLunen's post
in the thread
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
with
Like
.
Tämähän sen kertoo, miksi tämä näyttäytyy "nykyvillityksenä". Over the shoulder löi läpi tasan 20v sitten RE4:n myötä, joten ei se vaan...
21.12.2025
Murdoc
reacted to
JLunen's post
in the thread
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
with
Like
.
Tämähän sen kertoo, miksi tämä näyttäytyy "nykyvillityksenä". Over the shoulder löi läpi tasan 20v sitten RE4:n myötä, joten ei se vaan...
21.12.2025
Fabre#4
vastasi viestiketjuun
Iloiset tapahtumat yms.
.
Uusi työpaikka, varsinkin sellainen, jonka perään on kysellyt jo pidemmän aikaa, on tietysti hieno asia. Siitä onnittelut. Onhan se...
21.12.2025
Pelaaja44
vastasi viestiketjuun
.
Onnittelut kovat on tilastot monipuolisesti eri Pelejä.
21.12.2025
Pelaaja44
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
with
Like
.
No niin, sain viimein oman listan (Excelin :)) päivitettyä. Kovin montaa peliä tuskin tulee enää tälle vuotta läpäistyä.
21.12.2025
JLunen
vastasi viestiketjuun
.
21.12.2025
MrBeach
reacted to
karpaasi's post
in the thread
Iloiset tapahtumat yms.
with
Like
.
21.12.2025
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Starfield
.
Mielenkiintoista huhuilua siitä kuinka Microsoft yrittää auttaa Bethesdaa Creation Enginen kanssa ja yhdistää sitä Unreal 5 moottorin...
21.12.2025
karpaasi
vastasi viestiketjuun
Iloiset tapahtumat yms.
.
21.12.2025
Murdoc
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu
with
Like
.
Mietin itsekin tuota samaa että onko muka kameroissa joku HDR-kuvaus tms. kun itse ainakin lisää ns. HDR:n järkkärikuviin vasta kuvien...
21.12.2025
Foorumi
Uudet
Bottom