Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Iloiset tapahtumat yms..
    Näinpä juuri ja vielä samaa lyttäystä pariin otteeseen. Mutta joo, onnittelut tosiaan @karpaasi työpaikan johdosta! Varmasti hieno...
  • Fabre#4
    Fabre#4 vastasi viestiketjuun Iloiset tapahtumat yms..
    No pääsitpäs sanomaan. Hyvä! Hienosti olet vienyt keskustelua eteenpäin ja tuonut hurjasti lisäarvoa. Hyvää joulua hei sulle oikein...
  • IlpoNuokko
    IlpoNuokko reacted to Jirza's post in the thread Iloiset tapahtumat yms. with Like Like.
    No tämä. Vähän sama asia kun aloittaa lauseen sanoilla "Ei millään pahalla, mutta..." niin tietää ettei sieltä mitään hyvääkään ole...
  • karpaasi
    karpaasi reacted to Dragonfly's post in the thread Iloiset tapahtumat yms. with Like Like.
    Perinteinen suomalainen on se, joka maksaa viisikymppiä omasta pussista ettei naapuri saa satasta. Ensinnäkin onnittelut @karpaasi...
  • karpaasi
    karpaasi reacted to Jirza's post in the thread Iloiset tapahtumat yms. with Like Like.
    Tämä on muuten harvinaisen totta! Kerran kun saat valehtelijan maineen, niin sitä ei koskaan enää korjata. Varsinkin Suomen kokoisessa...
  • Murdoc
    Tiedätkö mikä on kysymys? Sellaista, kun ei viestistäni löytynyt. ;)
  • Murdoc
    Murdoc reacted to Jirza's post in the thread Iloiset tapahtumat yms. with Like Like.
    No tämä. Vähän sama asia kun aloittaa lauseen sanoilla "Ei millään pahalla, mutta..." niin tietää ettei sieltä mitään hyvääkään ole...
  • Jirza
    Jirza vastasi viestiketjuun Iloiset tapahtumat yms..
  • Murdoc
    Murdoc reacted to IlpoNuokko's post in the thread Iloiset tapahtumat yms. with Like Like.
    Jos tämä on vilpitön onnittelu, niin minä en ainakaan sitten niistä juuri välitä. Tai sitten olen vain saanut vääränlaisia onnitteluja...
  • karpaasi
    karpaasi vastasi viestiketjuun Iloiset tapahtumat yms..
    Tiesin, että ampiaispesään tässä sohaistaan, mutta itse itseäni toistaen, kyllä pointtina oli myös yrittää antaa eri näkökulmaa työuran...
  • Fabre#4
    Fabre#4 vastasi viestiketjuun Iloiset tapahtumat yms..
    Eipä ole ainakaan tähän mennessä seurasta valitettu, kiitos kysymästä :)
  • IlpoNuokko
    IlpoNuokko vastasi viestiketjuun Iloiset tapahtumat yms..
    Jos tämä on vilpitön onnittelu, niin minä en ainakaan sitten niistä juuri välitä. Tai sitten olen vain saanut vääränlaisia onnitteluja...
  • Nikender
    Nikender reacted to Murdoc's post in the thread Iloiset tapahtumat yms. with Like Like.
    Kaveri saa työpaikan ja on siitä innoissaan niin tässä on peruskateellisen suomalaisen reaktio. En ole monestikkaan Karpaasin kanssa...
  • Murdoc
    Kova comeback kaverilta, joka tykkää käydä lyttäämässä toisten iloa ”Iloiset tapahtumat” nimisessä ketjussa. Olet varmasti hauskaa...
  • Fabre#4
    Brittikitaristi ja -laulaja Chris Rea on kuollut. Aikaisemmin moneen eri kertaan erilaisista terveyshuolista(mm. haimasyöpä...
Ylös Bottom