Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Yleinen Resident Evil -ketju.
    Löytyy myös modernimpi ohjaus. Tuo modernimpi ohjaus ei vaan omasta mielestä oikein toimi fixattujen kamerakulmien kanssa, koska jos...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Yleinen Resident Evil -ketju.
    Piti ihan googlata mutta joku ajatushärö tuli ja eihän se mikään tankkiohjaus enää ole. Ristiohjaimissa tankki ja tatissa nykyaikaisempi...
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Yleinen Resident Evil -ketju.
    Onko siis niin, että noissa Tormented Soulseissa on pakollinen tankkiohjaus? Jos niin on, niin onneksi en ole erehtynyt niitä sittenkään...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Ketutuskeskustelu.
    Minä ehdottelen aina alempia hintoja jos hinta ei ole heti sopiva. Ihan sama mitä siellä lukee. Laitan ystävällisesti viestin että jos...
  • rap
    Jonkin aikaa jo pyöritellyt mielessä pelikokoelman jatkoksi pelielokuvat kerätä hyllyyn. Nyt on 7 leffaa valikoitunut näin aluksi...
  • S
    shamaniac reacted to Jirza's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Tämä tietysti riippuu siiitä, mitä myy ja missä asuu. Luonnollisesti syrjäseuduilla ostajaehdokkaita on paljon vähemmän kuin suuremmissa...
  • S
    shamaniac reacted to rap's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Niin vois tietty noinkin laittaa ilmoitukseen. Mulle ei postitus itsessään ole mikään ongelma. Olen lähettänyt kymmeniä paketteja ja...
  • S
    shamaniac reacted to Jirza's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Mä laitan nykyään aina ilmoitukseen isolla, että ei tinkivaraa eikä postitusta. Vähentää mukavasti näitä "voiks postittaa peräseinäjoel"...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Pohjola's post in the thread Metroid Prime 4: Beyond with Like Like.
    Tulipa pelattua peli läpi. Peli oli täynnä ehtaa Metroidin tunnelmaa ja tuntui siltä, että olisi todella seikkaillut Wieros planettalla...
  • S
    shamaniac reacted to rap's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Mulla kun on torissa kymmeniä ilmoituksia niin kyllä nää toriostajat ottaa päähän. Vaikka viime vuosi olikin ennätys hyvä myyntien...
  • S
    Laitellaanpa vielä kerrankin kuvien muodossa noita aiemmin mainittuja ostoksia vuodelta 2025. Spoilerissa ensin tuo pari viestiä aiemmin...
    • done.jpg
    • on-going.jpg
    • undone.jpg
  • D
    Laitetaas tänne, tää on tosiaan vähä kun Minecraft meets Sandbox RPG, en oo koskaan minecraftia pelannut itse mutta tämä vaikuttaa aivan...
  • S
    Sekavuuden sanamuodoissa selittänee se, että ensin siinä on niputettu Xbox One ja Xbox 360 -pelit samaan lauseeseen, kun taas lopussa...
  • S
    shamaniac reacted to Ippenator's post in the thread Backlogin purkua with Like Like.
    Shadow of the Tomb Raider (pelattu: Xbox Series X) Viime yönä pyörivät viimeinkin lopputekstit Laran reboot-trilogian viimeisessä...
  • TT-2k
    Sekavuuden sanamuodoissa selittänee se, että ensin siinä on niputettu Xbox One ja Xbox 360 -pelit samaan lauseeseen, kun taas lopussa...
Ylös Bottom