Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Mikä kirja on luettavana nyt?.
    Kiitos vinkistä, täytyy kokeilla. Jotenkin lähtökohta vain on eri kun täytyy luottaa pelkästään tekstiin, josta tulee kaikki. Sarjoissa...
  • T
    Vai olisiko sittenkin Microsoft tuosta jotain maksanut? Joka tapauksessa, Play Anywhere on kieltämättä erinomainen toiminto...
  • T
    Traveller vastasi viestiketjuun Avowed.
    Veikkaan että ei tule fyysistä lainkaan se on aika lailla mihin tässä ollaan menossa tykättiin siitä tai ei. Harmi toki jos sen takia...
  • S
    shamaniac reacted to Totoro's post in the thread Mikä kirja on luettavana nyt? with Like Like.
    Amazonissahan pystyy lukemaan kirjasta jonkun kymmenen ensimmäistä sivua, niin että siellä voi kokeilla, kuinka onnistuu. Sinänsä jos...
  • S
    shamaniac reacted to Pelaaja44's post in the thread Iloiset tapahtumat yms. with Like Like.
    Täällä kanssa yksi Torissa myyvä minä siis hyvin tässä vuosien saatossa saanut myytyä paljonkin tavaraa aika hiljaista tuo kaupan teko...
  • S
    shamaniac reacted to janneus's post in the thread Iloiset tapahtumat yms. with Like Like.
    Tuolla ketutusketjussa oli puhetta tori.fi kaupankäynnistä ja siitä aiheutuneista harmistuksista. Vähän erilaisella linjalla liikkeelle...
  • S
    Olisi kyllä mielenkiintoinen testata. Samoin olisi hauska kokeilla tämän hetken edistyneimpiä laseja. Tosin vähän tapauskohtaista mikä...
  • S
    Olisikohan tämä oikea ketju tälle? Elokuviin liittyy käyttötarkoituksen mukaan. Ja on oheislaite/tuote. Ostin melkoisesta tarjouksesta...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Avowed.
    Olisi loistava tilaisuus pistää paranneltua versio päivityksineen kaikkineen levylle asti mutta koska MS, niin en kyllä luota yhtään...
  • S
    shamaniac reacted to Traveller's post in the thread Avowed with Like Like.
    Kyllähän tämä on henmetin hyvä uutinen että tulee myös Pleikalle. Täytyy varmaan itse laitella taas läpipeluuta tulille kun nuo uudet...
  • S
    shamaniac reacted to Nosferatu's post in the thread Avowed with Like Like.
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Pokémon Legends: Z-A.
    Intro-kuvaus ja tähdet juuri sitä minkä kuvan olen pelistä ja about sarjan nykytilasta saanutkin. Mahdollisimman pienellä vaivalla...
  • J.Sunderland
    J.Sunderland reacted to Traveller's post in the thread Avowed with Like Like.
    Kyllähän tämä on henmetin hyvä uutinen että tulee myös Pleikalle. Täytyy varmaan itse laitella taas läpipeluuta tulille kun nuo uudet...
  • S
    shamaniac reacted to Nikender's post in the thread Pokémon Legends: Z-A with Like Like.
    Vihdoinkin saitin arvio ulkona: https://www.konsolifin.net/arvostelu/taskuhirviopelin-o-pokemon-legends-z-a Pelaajasta ja...
  • Nikender
    Nikender vastasi viestiketjuun Pokémon Legends: Z-A.
    Vihdoinkin saitin arvio ulkona: https://www.konsolifin.net/arvostelu/taskuhirviopelin-o-pokemon-legends-z-a Pelaajasta ja...
Ylös Bottom