Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Ippenator
    Ippenator reacted to kopolanpoika's post in the thread Pokémon Legends: Z-A with Like Like.
    Tässä on kyllä elävä esimerkki pelisarjasta jossa ei yritetä keksiä polkupyörää uudelleen. Päivitykset on polkupyörätermein...
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Avowed.
    Pelissä oli itselleni hyvät puolensa, mutta myös ärsyttävää pelisuunnittelua mm. loppuratkaisuun menon osalta. Se point of no return...
  • J
    Jussi U. Pellonpää aloitti viestiketjun Primate osiossa FilmiFIN.
    Elokuva Lucy (Johnny Sequoyah) matkaa kotokulmilleen Havaijille viettämään lomaa ystäviensä kanssa ja samalla tapaamaan kuuroa isäänsä...
  • J
    Jussi U. Pellonpää aloitti viestiketjun Terapia osiossa FilmiFIN.
    Elokuva Konkurssin partaalla horjuvat Leena (Pihla Viitala) ja Pekka Salokorpi (Tommi Korpela) pyörittävät hulppeassa kartanossaan...
  • IlpoNuokko
    Joskus kun tarttee boostia - tää on se mihin mä menen :) Ja välillä ihan muutenkin, kuten vaikka nyt koska on perjantai!
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Dragonfly's post in the thread Nintendo Switch 2 with Like Like.
    Onhan nuo editoidut niin paljon paremman näköisiä. Mikä järki tuoda uusia värejä, jos suurin osa siitä väristä on ison osan ajasta...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Darks's post in the thread Nintendo Switch 2 with Like Like.
    Tuosta en tiennytkään ja kyllä se sitten on ongelma. Tuo Switchin oma tallennustila on todella pieni ja ihan hirveän montaa "isoa" peliä...
  • Strooper12
    Joskus kun tarttee boostia - tää on se mihin mä menen :) Ja välillä ihan muutenkin, kuten vaikka nyt koska on perjantai!
  • Ippenator
    Ippenator reacted to pelle's post in the thread Nintendo Switch 2 with Like Like.
    Olenko ainoa jonka mielestä pro ohjaimen tatit on aivan liian sileät ja liukkaat? Ne ei koskaan tuntuneet hyvältä käyttää ja pari päivää...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to VanDamScum's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Like Like.
    Aloittelin pelin tuossa joulunpyhinä ja nopeasti hurahtanut jo 22h etenemättä lainkaan päätehtävässä. Yllättävän hauska ja kiinnostava...
  • M
    m_vierimaa vastasi viestiketjuun Yleinen Resident Evil -ketju.
    No tämä on varmaan yksi käännetyimpiä pelejä, mutta on tämä kieltämättä wii versiosta melkoinen parannus. Tekstuurit on mitä on, mutta...
  • Strooper12
    jos ulkonevat yhtään ni vedä vähän jotain 1000 -> 5000grit hiomapaperia ja kiillottelet (polish) perään ne linssit? en mä tiedä, ei mun...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Yleinen Resident Evil -ketju.
    Itse aloitin tämän tänään ja vaikka tekstuurit ja muut on yksinkertaisia nykyajan mittapuulla niin näyttää tämä silti helvetisti...
  • R
    Pitänee ostaa switch 2 ihan vaan tämän vuoksi.
  • R
    No nyt on mainio peli GameCube-valikoimassa. Nimittäin Fire Emblem: Path of Radience! Diggasin aikoinaan, hienoa, että on taas tarjolla.
Ylös Bottom