Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Murdoc
reacted to
Subi's post
in the thread
Resident Evil 4... Remake
with
Like
.
Näinhän se varmasti onkin. Siltikin se on asia mistä en peleissä yhtään tykkää ja vaikuttaa negatiivisesti omaan kokemukseen, mutta ei...
11.01.2026
Subi
reacted to
Huttu's post
in the thread
Nioh 3
with
Like
.
Demo muuten tulee 29.1 ladattavaks ja pelattavaks. Peliprogression voi siirtää julkaisuun. Eli noin viikko ennen julkkaria pääsee...
11.01.2026
H
Huttu
vastasi viestiketjuun
Nioh 3
.
Demo muuten tulee 29.1 ladattavaks ja pelattavaks. Peliprogression voi siirtää julkaisuun. Eli noin viikko ennen julkkaria pääsee...
11.01.2026
Subi
vastasi viestiketjuun
Nioh 3
.
Alle kuukausi enää! Tuskinpa julkaisu enää tässä vaiheessa siirtyy, vaikka kaikki on toki aina mahdollista. Pienellä varauksella...
11.01.2026
D
Darks
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Backlogin purkua
with
Like
.
Olen alkanut tekemään viime vuosina samoin. Nautin kyllä peleistä enemmän tällä tavalla ja on enemmän aikaa sitten pelata muita pelejä.
11.01.2026
F
feogla
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Backlogin purkua
with
Like
.
Olen alkanut tekemään viime vuosina samoin. Nautin kyllä peleistä enemmän tällä tavalla ja on enemmän aikaa sitten pelata muita pelejä.
11.01.2026
L
Laama
reacted to
Darks's post
in the thread
Backlogin purkua
with
Like
.
Keksinyt vihdoin vauva-arkeen tavan saada backlogia purettua. Kääntänyt unirytmin niin, että herään aamulla 5-6 välissä niin on joka...
11.01.2026
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
Ketutuskeskustelu
.
Onnittelut. :) Tarkoitukseni oli lähinnä tuoda esiin sitä, että ihan hyvin Torissa saa tavaraa myytyä, kun ketjussa oli puhetta...
11.01.2026
Ac3way
reacted to
batistuta's post
in the thread
Avowed
with
Like
.
Aa luulin että ois pelistä puhuttu mut samat jatkät sama väittely. Ei millään pahalla. Ite odotan paljon ku kaikki pillarsit pelattu...
11.01.2026
rap
vastasi viestiketjuun
Ketutuskeskustelu
.
Tätä olen itsekin torissa kironnut ja ihmetellyt, että miks ne laittaa ne suosikkeihin vaikka niillä ei ole aikomustakaan ostaa tai...
11.01.2026
Ippenator
reacted to
Subi's post
in the thread
with
Like
.
Näinhän se varmasti onkin. Siltikin se on asia mistä en peleissä yhtään tykkää ja vaikuttaa negatiivisesti omaan kokemukseen, mutta ei...
11.01.2026
Ippenator
reacted to
Subi's post
in the thread
with
Like
.
En mä tarkoittanutkaan kirjaimellisesti tyhjästä ilmestymistä vaan sitä ettei niitä pysty ennalta näkemään. Ilmestyvät vasta, kun...
11.01.2026
Ippenator
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Backlogin purkua
with
Like
.
11.01.2026
Subi
vastasi viestiketjuun
.
11.01.2026
Hulikopteri
vastasi viestiketjuun
.
Juu siis tuollainen on tyypillistä näissä Ressoissa. Idea on vaan selviytyä vastaavissa hetkissä, ja pelin tarkoitus on luoda paniikkia...
11.01.2026
Foorumi
Uudet
Bottom