Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• S
    shamaniac reacted to pelle's post in the thread SnowRunner with Like Like.
    Auttelin kaveria vuoden vaihteessa muutaman illan ja innostuin sen jälkeen mennä kokeilemaan jos saisi edettyä amurissa. Helmikuussa...
  • henkka007
    Aloitin pelikokoelman jatkoksi keräämään pelielokuvia. Ensin ajattelin jäjestyksessä kerätä vanhimmasta uudempaan mutta...
  • Pertsa69
    Pertsa69 reacted to Darks's post in the thread Backlogin purkua with Like Like.
    Keksinyt vihdoin vauva-arkeen tavan saada backlogia purettua. Kääntänyt unirytmin niin, että herään aamulla 5-6 välissä niin on joka...
  • K
    KepaGt reacted to Murdoc's post in the thread Resident Evil 4... Remake with Like Like.
    Juu kyllä tässä tuossa mielessä ”tyhjästä” spawnaa vihollisia mutta minusta se on ihan ok siinä kohtaa jos niitä spawnaa järkevistä...
  • Pertsa69
    Pertsa69 reacted to pelle's post in the thread SnowRunner with Like Like.
    Auttelin kaveria vuoden vaihteessa muutaman illan ja innostuin sen jälkeen mennä kokeilemaan jos saisi edettyä amurissa. Helmikuussa...
  • HideoMiyamoto
    Joo ei tullu tosiaan mainituks että oli ng+ läpipeluu. Eli oli aseet täyteen kehitetty joka teki siitä helpompaa ja nopeampaa. Mutta en...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun SnowRunner.
    • snow2.jpg
    • snow.jpg
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Yleinen Resident Evil -ketju.
    Mä tykkään pelata vitosen uudestaan sillöntällön, mutta mulla onkin loputtomat ammukset aseissa sekä itsellä, että tekoälyllä joten ei...
  • DarkAges
    DarkAges vastasi viestiketjuun Backlogin purkua.
    Tosiaan. Toivotaan että Sekiro 2 tulis. Ekalla kerralla olin pitkään alussa jumissa, varmaan 20h kesti ku sisäistin pelin. Violetit...
  • rap
    Wikipedian listan pohjalta lähti keräämään, onhan noita melkoinen lista ja tuleviakin näyttäis olevan 5 elokuvaa tänä vuonna...
  • HideoMiyamoto
    Resident Evil 5 Kuten ounastelin tämä peli ei ole hyvä yksin pelinä. Grafiikat vanhentuneet huonommin kuin RE4. Peli näyttää rumalta ja...
  • MarcheM
    MarcheM reacted to JLunen's post in the thread The Witcher 3: Wild Hunt with Like Like.
    Itse menin pääpelin ekalla yrittämällä korona-aikana 2020 läpi, mutta kyllä siihen 149:aan tuntiin tuli jotain päivien tai jonkun kerran...
  • HideoMiyamoto
    Aloitin pelikokoelman jatkoksi keräämään pelielokuvia. Ensin ajattelin jäjestyksessä kerätä vanhimmasta uudempaan mutta...
  • Nikender
    Nikender reacted to Pohjola's post in the thread Dragon Quest VII Reimagined with Like Like.
    Ei se tosiaan paljo häviä tuo NS2 versio pelistä edes tehokkaimman kotikonsolin versiolle.
  • JLunen
    JLunen vastasi viestiketjuun The Witcher 3: Wild Hunt.
    Itse menin pääpelin ekalla yrittämällä korona-aikana 2020 läpi, mutta kyllä siihen 149:aan tuntiin tuli jotain päivien tai jonkun kerran...
Ylös Bottom