Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
koomikko
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Resident Evil Village (eli RE:8)
with
Love
.
Kyllä mä olen samaa mieltä. Ressut ei ole enää mitään ilman VRää :) Olen myös ajoittain hehkutellut ajatukslla että saisi tuon seiskan...
14.01.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Kännykät
.
Tämä voisi mennä melkein myös tuonne ketutus-keskusteluun mutta ehkä silti kuitenkin tänne sopivampi. Miten teillä toimii...
14.01.2026
Strooper12
vastasi viestiketjuun
.
Kyllä mä olen samaa mieltä. Ressut ei ole enää mitään ilman VRää :) Olen myös ajoittain hehkutellut ajatukslla että saisi tuon seiskan...
14.01.2026
Strooper12
reacted to
koomikko's post
in the thread
with
Love
.
Ostin PSVR2:sen julkaisun yhteydessä tämän kylä-Ressun. Se jäi tuolloin Horisontin jalkoihin. Sittemmin eteneminen oli hidasta, kun...
14.01.2026
BaDari
vastasi viestiketjuun
Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla
.
Tuli hankittua läppäri viime vuoden lopussa ja sen mukana tuli 3 kuukautta Game Passia PC:lle. No, sen avulla nyt pystyy myös Xboxilla...
14.01.2026
S
shamaniac
reacted to
koomikko's post
in the thread
with
Like
.
Ostin PSVR2:sen julkaisun yhteydessä tämän kylä-Ressun. Se jäi tuolloin Horisontin jalkoihin. Sittemmin eteneminen oli hidasta, kun...
14.01.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Nintendo Switch Year in Review
.
No huh huh, mitä kuvadumppia. Olisi hyvä jos nuo saisi vähän hillitymmän kokoisina tai tiiviimpinä. Mutta tämä toki vain oma...
14.01.2026
BaDari
reacted to
shamaniac's post
in the thread
The Blood of Dawnwalker
with
Like
.
Vuosien aikana olen oppinut että aikarajat yleensä kuulostaa pahemmalta mitä ne lopulta on. Harvat kehittäjät uskaltaa niihin mitään...
14.01.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
The Blood of Dawnwalker
.
Vuosien aikana olen oppinut että aikarajat yleensä kuulostaa pahemmalta mitä ne lopulta on. Harvat kehittäjät uskaltaa niihin mitään...
14.01.2026
S
shamaniac
reacted to
BaDari's post
in the thread
The Blood of Dawnwalker
with
Like
.
Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Mutta kyllä tuo aikaraja on itselleni aika suuri kynnys lähteä tätä hankkimaan. Koska se vaan ahdistaa...
14.01.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu
.
Itse en ole ikinä mitään alennuksia nähnyt tai sitten ne on olleet "alennuksia", joten ei ole jäänyt mieleen. Minullekin melko lailla...
14.01.2026
koomikko
vastasi viestiketjuun
.
14.01.2026
S
shamaniac
reacted to
Nosferatu's post
in the thread
with
Like
.
Ei taida olla mitään tarkkaa, mutta kyllä ne itsellä oli tallessa vielä 2 vuoden jälkeen, kun palasin pleikkarille.
14.01.2026
S
shamaniac
reacted to
MarcheM's post
in the thread
with
Like
.
Annoinpa nyt muuten tilauksen mennä umpeen ensimmäistä kertaa sitten vuoden 2020, katsotaan josko seuraavissa aleissa sitten tulee...
14.01.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla
.
Joo, hintojen nousut pystyi kyllä ennustamaan koska homma oli niin halpaa mutta kyllä se silti intoa varmasti laskee siitä huolimatta...
14.01.2026
Foorumi
Uudet
Bottom