Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Hulikopteri
reacted to
feogla's post
in the thread
Resident Evil Requiem
with
Like
.
No jopas! Kyllä sai taas etsimään ostohousuja tuo video! Minulle sopii loistavasti tuollainen kahteen eri pelityyliin jakaminen! Omalla...
16.01.2026
koomikko
reacted to
Ulukai's post
in the thread
Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu
with
Love
.
Jäänyt vähän ketjun linkitetyt musisoinnit viime aikoina kuuntelematta, ehkä joululomalla voisi ottaa vahinkoa takaisin. Mutta! Kaksi...
16.01.2026
D
Darks
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Nintendo Switch 2
with
Like
.
Kyllä, siellä on myynnissä vain Japanin kielellä toimiva Nintendo Switch 2, joka maksaa 49980 yeniä eli noin 275 euroa. Ei mikään...
16.01.2026
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu
.
Jos tunnet Asmongoldin ympärillä vellovan vihan ja hänen kantansa nykymaailman menoon niin tämä on fantastinen A.I tribuutti musiikki...
16.01.2026
T
templar
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Resident Evil Requiem
with
Like
.
Itsekin näin pätkän tuosta uudesta videosta. Näyttää kyllä hyvältä. Yllättävän brutaalia myös, vaikka toki kaikki Ressathan ovat olleet...
16.01.2026
T
templar
reacted to
feogla's post
in the thread
Resident Evil Requiem
with
Like
.
No jopas! Kyllä sai taas etsimään ostohousuja tuo video! Minulle sopii loistavasti tuollainen kahteen eri pelityyliin jakaminen! Omalla...
16.01.2026
P
Pohjola
vastasi viestiketjuun
Nintendo Switch 2
.
Arvioita liikkuu, että noin puolet myydyistä NS2:sta olisi Japan Only versioita mitä Japanissa myydään. Tuo 275 euroahan on ilmeisesti...
16.01.2026
HideoMiyamoto
reacted to
feogla's post
in the thread
Resident Evil Requiem
with
Like
.
16.01.2026
F
feogla
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Resident Evil Requiem
with
Like
.
Itsekin näin pätkän tuosta uudesta videosta. Näyttää kyllä hyvältä. Yllättävän brutaalia myös, vaikka toki kaikki Ressathan ovat olleet...
16.01.2026
F
feogla
vastasi viestiketjuun
Resident Evil Requiem
.
16.01.2026
Ac3way
reacted to
rap's post
in the thread
Ei-niin-realistiset ajopelit
with
Like
.
Mulla on PS5 Super Woden GP Podium Edition, missä on osat 1 ja 2. Ykköstä olen pelannut 4 tuntia ja toista osaa tunnin. On kohtalaisen...
16.01.2026
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
Nintendo Switch 2
.
Kyllä, siellä on myynnissä vain Japanin kielellä toimiva Nintendo Switch 2, joka maksaa 49980 yeniä eli noin 275 euroa. Ei mikään...
16.01.2026
S
shamaniac
reacted to
Mattix's post
in the thread
Keskustelua PS5-ohjaimien ongelmista
with
Love
.
Dualsensien osalta syy on vain ja ainoastaan käytetyssä teknologiassa. Dualsensen tattien potentiometrit liukupintoineen ovat alttiina...
16.01.2026
M
Mattix
vastasi viestiketjuun
Keskustelua PS5-ohjaimien ongelmista
.
Dualsensien osalta syy on vain ja ainoastaan käytetyssä teknologiassa. Dualsensen tattien potentiometrit liukupintoineen ovat alttiina...
16.01.2026
S
shamaniac
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Resident Evil Requiem
with
Like
.
16.01.2026
Foorumi
Uudet
Bottom