Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• R
    ripulipamaus vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Resident evilit kuuluu olla kolmannen persoonan pelejä. Kaikki muu on väärin. Wesker kääntyy haudassaan jos joku tulee ensimmäisestä...
  • HideoMiyamoto
    Shevan ääni vihjailee jotain maaliskuulle. Edellisen cg elokuvan tehnyt ohjaaja oli aikaisemmin maininnut ilmeisesti että halusi tehdä...
    • 3575.jpg
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to feogla's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    No jopas! Kyllä sai taas etsimään ostohousuja tuo video! Minulle sopii loistavasti tuollainen kahteen eri pelityyliin jakaminen! Omalla...
  • koomikko
    Jäänyt vähän ketjun linkitetyt musisoinnit viime aikoina kuuntelematta, ehkä joululomalla voisi ottaa vahinkoa takaisin. Mutta! Kaksi...
  • D
    Darks reacted to Dragonfly's post in the thread Nintendo Switch 2 with Like Like.
    Kyllä, siellä on myynnissä vain Japanin kielellä toimiva Nintendo Switch 2, joka maksaa 49980 yeniä eli noin 275 euroa. Ei mikään...
  • HideoMiyamoto
    Jos tunnet Asmongoldin ympärillä vellovan vihan ja hänen kantansa nykymaailman menoon niin tämä on fantastinen A.I tribuutti musiikki...
  • T
    templar reacted to Hulikopteri's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Itsekin näin pätkän tuosta uudesta videosta. Näyttää kyllä hyvältä. Yllättävän brutaalia myös, vaikka toki kaikki Ressathan ovat olleet...
  • T
    templar reacted to feogla's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    No jopas! Kyllä sai taas etsimään ostohousuja tuo video! Minulle sopii loistavasti tuollainen kahteen eri pelityyliin jakaminen! Omalla...
  • P
    Pohjola vastasi viestiketjuun Nintendo Switch 2.
    Arvioita liikkuu, että noin puolet myydyistä NS2:sta olisi Japan Only versioita mitä Japanissa myydään. Tuo 275 euroahan on ilmeisesti...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto reacted to feogla's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
  • F
    feogla reacted to Hulikopteri's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Itsekin näin pätkän tuosta uudesta videosta. Näyttää kyllä hyvältä. Yllättävän brutaalia myös, vaikka toki kaikki Ressathan ovat olleet...
  • F
    feogla vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
  • Ac3way
    Ac3way reacted to rap's post in the thread Ei-niin-realistiset ajopelit with Like Like.
    Mulla on PS5 Super Woden GP Podium Edition, missä on osat 1 ja 2. Ykköstä olen pelannut 4 tuntia ja toista osaa tunnin. On kohtalaisen...
  • Dragonfly
    Dragonfly vastasi viestiketjuun Nintendo Switch 2.
    Kyllä, siellä on myynnissä vain Japanin kielellä toimiva Nintendo Switch 2, joka maksaa 49980 yeniä eli noin 275 euroa. Ei mikään...
  • S
    shamaniac reacted to Mattix's post in the thread Keskustelua PS5-ohjaimien ongelmista with Love Love.
    Dualsensien osalta syy on vain ja ainoastaan käytetyssä teknologiassa. Dualsensen tattien potentiometrit liukupintoineen ovat alttiina...
Ylös Bottom