Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Kännykät.
    Ei minullakaan ollut kiire kännykän eikä myöhemmin älypuhelimen pariin mutta sekin johtui vain siitä etten kokenut niille tarvetta. Ei...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Kännykät.
    No, tiedä miten tekniikka toimii mutta kyllä se toimii pimeällä ja puhelimen kamera on aika laajakulmainen niin kaikki vaan sujuu...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Kännykät.
    Tuossa tapauksessa kyllä riittää että tietää miten systeemi toimii. Minusta naaman näyttäminen kameralle ei ole riittävän vahva...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Ulukai's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Viime vuoden suosituimpien blogien ja artikkelien lisäksi selvitetty vuoden 2025 kiinnostaneimmat arvostelut. Eipä tuo ykkönen...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    varmaan kannattaa jossain kohin ottaa vähän taukoa tuosta kaikenlaisesta ylisuorittamisesta.
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Sähköfakiiri's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Like Like.
    Älä yllytä hullua
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Kännykät.
    Mä olen aika muutosvastarintainen ihminen. Kun vielä kävin toimistolla niin olin se viimeinen ukko kuka piti kiinni siitä...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to VanDamScum's post in the thread Kännykät with Like Like.
    Jep mutta vähän nyt tämä. Jos sanoo että Macbook on hyvä läppäri, niin usein joutuu kuulemaan sitten, että kyllä on parempiakin. Minusta...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    • 1768755863993.png
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Tiedeaiheista keskustelua.
    Hyvää pohdintaa. Ja joo kvanttifysiikka on kyllä jotain. No, erilaista ainakin vrt klassiset tieteenalat. Schrödingerin kissa. Oho, nyt...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Darth Vader's post in the thread Tiedeaiheista keskustelua with Like Like.
    Vapaa tahto vs determinismi voi tarkoittaa useita eri asioita. Itse joskus pähkäilin sitä newtonilaiseen fysiikkaan perustuvaa ajatusta...
  • D
    DestiZ vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    en oo nyt hirveesti AI kanssa säätäny kun tilasin tuon uuden näytönohjaimen niin se tulee vasta tuossa loppu kuusta/ens kuun alussa, et...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to pelle's post in the thread Grand Theft Auto Online with Haha Haha.
    On se filtteri vaan hieno ja kätevä joka tsekkaa ettet kirjoita mitään asiattomuuksia. Valitsin asun joogaa varten ja koitin tallentaa...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Nikender's post in the thread Dragon Quest VII Reimagined with Like Like.
    Ai niin, pitipäs täälläkin mainita, että tuli vedettyä demo läpi, ja jätti kyllä älyttömän nälän kokoversiota kohtaan. En osaa toki...
  • Ulukai
    Ulukai vastasi viestiketjuun Yleinen pelialan uutisketju.
    Viime vuoden suosituimpien blogien ja artikkelien lisäksi selvitetty vuoden 2025 kiinnostaneimmat arvostelut. Eipä tuo ykkönen...
Ylös Bottom