Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Subi
    Subi vastasi viestiketjuun Super Mario Galaxy 2.
    Odyssey on mulle kyllä ehdottomasti paras Mario, joskin nyt vähän varauksella vertailen 2d peleihin. Olen silti samaa mieltä siitä, että...
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Nioh 3.
    Itse olen tässä tavallaan onnellisessa asemassa (ainakin vielä, mutta pojan murrosikä jo lähestyy - yikes!), kun ainoa lapsi on jo...
  • wopsu
    wopsu reacted to Strooper12's post in the thread Death Stranding 2: On The Beach with Like Like.
    No, itse olen vain iloinen että omaan makuun yksi parhaista peleistä maistuu edes jontekin muillekin :) Ihmetyin vähän ettei tullut edes...
  • Subi
    Subi vastasi viestiketjuun Nioh 3.
    Omasta mielestä tässä on toistaiseksi ollut varsin helppo lukea bossien liikkeet ja sen myötä suhteellisen nopeasti oppinut miten niistä...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Huttu's post in the thread Nioh 3 with Like Like.
    Hyvä että testasit demolla ni ei kirpassut maksaa. Oon huomannu tän saman. Itelläki lapsi ja peliaika rajottuu sinne iltaan klo20...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Kirai's post in the thread Nioh 3 with Like Like.
    Samoja mietteitä itelläki, vaikealta tuntuu tämä jostain syystä itselleni, vaikka aiemmat Niohit oon läpi iha ok päässyt. Osasyynä ehkä...
  • H
    Huttu reacted to Kirai's post in the thread Nioh 3 with Like Like.
    Samoja mietteitä itelläki, vaikealta tuntuu tämä jostain syystä itselleni, vaikka aiemmat Niohit oon läpi iha ok päässyt. Osasyynä ehkä...
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Nioh 3.
    Hyvä että testasit demolla ni ei kirpassut maksaa. Oon huomannu tän saman. Itelläki lapsi ja peliaika rajottuu sinne iltaan klo20...
  • H
    Huttu reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Nioh 3 with Like Like.
    No joo. Ekalle bossille pääsin ja vaikeustaso hyppy kaikkeen muuhun nähden on niin järjetön että antaa olla. Tiesin kyllä että en mä...
  • Kirai
    Kirai vastasi viestiketjuun Nioh 3.
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Nioh 3.
    Muistaakseni ensimmäisessä Niohissa oli myös ensimmäinen bossi joku aivan älytön. Ikuisesti jäänyt mieleen se laivan ruuma, jossa...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Nioh 3.
    No joo. Ekalle bossille pääsin ja vaikeustaso hyppy kaikkeen muuhun nähden on niin järjetön että antaa olla. Tiesin kyllä että en mä...
  • Kirai
    Kirai vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Mulla tämä on suurimpia odotuksia tälle vuodelle, tosi hyvältä vaikuttaa kaiken sen perusteella mitä pelistä on nähnyt. Oikeastaan juuri...
  • Pajavasara
    Pajavasara vastasi viestiketjuun Viikon tietoviisas.
    Mulla tää meni paremmin ku lähtökohtaisesti odotin. Rehukysymykseen mietin Helsinkiä, mutta vaihdoin sitten kirjoitushetkellä Espooseen...
  • Pelaaja44
    Ihan syötävää oli tuo Kaikki toki söinkin.
Ylös Bottom