Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Ippenator
    Ippenator reacted to feogla's post in the thread Nioh 3 with Like Like.
    Kaveri, kaverit HEI!!!??? MITÄ HEMMETTIÄ!? Hei, nimeni on feogla ja seisomme täällä tänään kuulemassa sanaa. Sanaa addiktiosta. Minä...
  • kopolanpoika
    kopolanpoika vastasi viestiketjuun Super Mario Galaxy 2.
    Vielä kun tälle sukupolvelle saataisiin toteutettua Co-op pelaaminen siten että kaverin ei tarvitse olla koko ajan liimattuna kiinni...
  • Subi
    Subi reacted to Ippenator's post in the thread Nioh 3 with Like Like.
    Suosittelen ensinnäkin kaikkia Fromsoftin pelejä. Itse olen pitänyt niistä kaikista, tai no, Sekiro ei oikein samaan tapaan innostanut...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Subi's post in the thread Nioh 3 with Love Love.
    Elden Ring! Parasta mitä ihmiskunta on toistaiseksi saanut aikaiseksi :D
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Nioh 3.
    Suosittelen ensinnäkin kaikkia Fromsoftin pelejä. Itse olen pitänyt niistä kaikista, tai no, Sekiro ei oikein samaan tapaan innostanut...
  • Subi
    Subi reacted to feogla's post in the thread Nioh 3 with Like Like.
    Kaveri, kaverit HEI!!!??? MITÄ HEMMETTIÄ!? Hei, nimeni on feogla ja seisomme täällä tänään kuulemassa sanaa. Sanaa addiktiosta. Minä...
  • Subi
    Subi vastasi viestiketjuun Nioh 3.
    Elden Ring! Parasta mitä ihmiskunta on toistaiseksi saanut aikaiseksi :D
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Yleinen VR-pelikeskustelu.
    Vrider SBK (quest 3s) Hieman realistisempi prätkä ajelu virallisella sbk lisenssillä jonka isoin miinus on sen ohjaus sillä prätkää voi...
  • D
    DestiZ vastasi viestiketjuun Nioh 3.
    itellä ei menny kun 12 tuntia läpäistä eika ajanjakso ja kaikki sidequestit ja muut tuli tehtyä, muutenkaan ei ollut hirveesti...
  • F
    feogla vastasi viestiketjuun Nioh 3.
  • S
    shamaniac reacted to Doctor Pepper's post in the thread Valve Steam Machine with Like Like.
    Valve tuskin lähtee riskillä tässä markkinatilaanteessa yrittämään, kun edellinen yritys epäonnistui pahasti. Nyt ei vain ole hyvä aika...
  • S
    Ja nyt sain reppuun koristeen, joka ilmeisesti lopettaa ajoneuvojen sammumiset BT-alueella. Ei tarvinne arvailla että menikö heti...
  • BaDari
    Eipä Switchillä vain pyöri Battlefieldit yms. suositut raskaat pelit. Kyllä se vielä on teho mikä määrää tahdin.
  • BaDari
    Itse en vieläkään usko, että puhtaasti tehoihin nojaavat konsolit tulevat menestymään parhaiten. Nintendo näyttää jäävän yksin...
  • BaDari
    No ei nyt sentään tähtitieteellinen, mutta voidaan mennä yli tonnin helposti Suomessa. Se on aika kaukana kuitenkin siitä, mitä ylemmän...
Ylös Bottom