Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Hulikopteri
reacted to
alakerta's post
in the thread
Resident Evil Requiem
with
Like
.
Joo hype se on kova täälläkin, ja tää onki viime vuosien odotetuin peli omalla kohdalla
11.02.2026
Tarja_pk
aloitti viestiketjun
Overwatch murskasi Steam-ennätyksensä – yli 165 000 pelaajaa linjoilla kauden avauksessa
osiossa
KonsoliFIN
.
Blizzardin uudelleenbrändätty sankariräiskintä palasi simppelillä Overwatch -nimellä ja rikkoi samalla aiemmat pelaajaennätyksensä...
11.02.2026
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Resident Evil Village (eli RE:8)
.
Ne jotka ajatteli että pelaisi PS5 Prolla tämän läpi ennen uutukaista niin viimeisin patchi ilmeisesti poisti vahingossa pro tuen...
11.02.2026
Subi
vastasi viestiketjuun
Nioh 3
.
Jep. Itsellä on nyt noin 50 tuntia takana enkä ole varmasti lähelläkään vielä loppua. Kolmatta aikajanaa jonkin verran pelattuna...
11.02.2026
C
casse
vastasi viestiketjuun
Nioh 3
.
Juu, tää osui mullakin silmään :D Mä ostin tän kans. Olen vasta ekan aikakauden kartassa edelleen, jauhanut hahmon tasolle 40. Onhan...
11.02.2026
Nikender
reacted to
jryi's post
in the thread
KonsoliFIN tarvitsee uuden päämoderaattorin
with
Like
.
Kannattaa muistaa, että päämoderaattori ei tarkoita ainoaa moderaattoria. Apua saa nykyiseltä ylläpitojengiltä ja apuja voi yrittää...
11.02.2026
Nikender
reacted to
TT-2k's post
in the thread
with
Like
.
Kiitos kaikille kommentoineille. Turhan usein foorumiviestit saivat tämän moden tunteet lämpenemään vähän eri tavalla, mutta tällä...
11.02.2026
Nikender
reacted to
Strooper12's post
in the thread
with
Like
.
Kyllä. mielestäni linja mitä on pidetty, tulisi pitää jatkossakin. Ei tässä ole mitään korjattavaa / redesign tarvetta. Pelkästäään...
11.02.2026
Nikender
reacted to
asin's post
in the thread
with
Like
.
Hail to The King!!
11.02.2026
Nikender
reacted to
DarkAges's post
in the thread
with
Like
.
No höh! Jatka nyt edes asiantuntevien kommenttien kirjoittelua. Ikävä tulee sun moderointia. Lihavoitu kohta todistaa, että oot jotain...
11.02.2026
koomikko
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Death Stranding 2: On The Beach
with
Like
.
Kävin eilen sulkemassa erään tehtaan tuotantoa ja olipahan kyllä melkoista. Pakko laittaa jo spoileriin:
11.02.2026
ramse
reacted to
Murdoc's post
in the thread
Assassin's Creed Shadows
with
Like
.
Tästä olen täysin eri mieltä kyllä itse. Hiippailu on tehty tässä PALJON paremmin, kun vaikka Yoteissa. Baset missä hiippaillaan on...
11.02.2026
P
Peelo
reacted to
IlpoNuokko's post
in the thread
Virallinen trivia/täyteketju urheilulle (jalkapallo, jääkiekko, F1 ja muut)
with
Like
.
Tänään mennään! Suomen pelit alkulohkossa: Ke 11.2. Slovakia-Suomi klo. 17.40 Pe 13.2. Suomi-Ruotsi klo. 13.10 La 14.2. Suomi-Italia...
11.02.2026
Burnout
reacted to
Murdoc's post
in the thread
Assassin's Creed Shadows
with
Like
.
Tästä olen täysin eri mieltä kyllä itse. Hiippailu on tehty tässä PALJON paremmin, kun vaikka Yoteissa. Baset missä hiippaillaan on...
11.02.2026
Mossy
reacted to
Marauder's post
in the thread
State of Play - Sonyn peliuutisia web-lähetyksenä
with
Like
.
FF7R Part 3 on itsellä ylivoimaisesti odotetuin peli, mutta voi olla että iso julkistus on vasta Summer Game Festissä joka on 5...
11.02.2026
Foorumi
Uudet
Bottom