Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Jonza85
reacted to
heezy's post
in the thread
Pelien ja laitteiden hankintaketju
with
Like
.
jummijammi tälläsen hain postista
26.02.2026
DarkAges
reacted to
FleeingNevada's post
in the thread
Resident Evil Requiem
with
Like
.
PS5 Pro versio näyttää upealta ja pyörii ihan ongelmitta 60fps ilman mitään suurempia hidasteluita tai repeilyjä.
26.02.2026
Hulikopteri
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Resident Evil Requiem
with
Like
.
Omalta kohdalta voin sanoa että tuskin olisi rahan arvoinen. Ei siinä pelatessa tule tällaisia katsottua kuin korkeintaan alussa.
26.02.2026
pelle
vastasi viestiketjuun
Yleinen VR-pelikeskustelu
.
Tänään oli uevr:n kanssa testissä observer: system redux sekä gylt. Kumpaankin latasin profiilin täältä: https://uevr-profiles.com/ Nyt...
26.02.2026
Murdoc
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Resident Evil Requiem
with
Like
.
Vahvasti tämä. Pelatessa haluaa keskittyä itse asiaan, eikä tuijottaa pikseleitä.
26.02.2026
Murdoc
vastasi viestiketjuun
Resident Evil Requiem
.
Pleikkarin laskuri näyttää ainakin vielä puoleen yöhön mutta ei olisi ensimmäinen kerta, että laskurin mennessä nollaan se hyppää...
26.02.2026
Hulikopteri
vastasi viestiketjuun
Resident Evil Requiem
.
Vahvasti tämä. Pelatessa haluaa keskittyä itse asiaan, eikä tuijottaa pikseleitä.
26.02.2026
Murdoc
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Resident Evil Requiem
with
Like
.
Omalta kohdalta voin sanoa että tuskin olisi rahan arvoinen. Ei siinä pelatessa tule tällaisia katsottua kuin korkeintaan alussa.
26.02.2026
DarkAges
vastasi viestiketjuun
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
.
En keksi miten näet juttuni "vittuiluna". Yritin sanoa että kumpikaan meistä ei tiedä milloin peli julkaistaan. Aivan turhaa tulla...
26.02.2026
S
shamaniac
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Yleinen pelialan uutisketju
with
Like
.
Itse olen yksinoikeuksien puolella vain ja ainoastaan siksi, että Xbox laitteena säilyttäisi olemassaolonsa. Nämä puheet saavat pientä...
26.02.2026
S
shamaniac
reacted to
Ippenator's post
in the thread
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
with
Like
.
Aika hyvä tuntuma minulla on siitä miten kauan tuon tyyppisten pelien kehittämisessä menee. Sellainen 5-8 vuotta menee yleensä, kun on...
26.02.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
Järkevä lopputulos. Kyllä siinä tuotoksessa pitäisi olla muutakin omaa kuin vain ohjeistus lopputuloksesta.
26.02.2026
D
Darks
vastasi viestiketjuun
Resident Evil Requiem
.
Jos oikein laskin niin steamissa peli aukeaa 6.00. Herätys pitää asettaa siis 5.30 aamulla
26.02.2026
S
shamaniac
reacted to
jhsa's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
Ihan kiinnostava kirjoitus Saksassa olleesta oikeustapauksesta. https://reson.fi/tekijanoikeus/promptaajan-tekijanoikeus/ Lyhyt...
26.02.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Resident Evil Requiem
.
26.02.2026
Foorumi
Uudet
Bottom