Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Murdoc
    Murdoc reacted to Hulikopteri's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Minusta tuntuu, että tässä taitaa olla paras Ressa tähän asti. Kuten alkuun aavistin, tämä on loistava yhdistelmä RE7/RE2R ja RE4R.
  • koomikko
    koomikko reacted to Dragonfly's post in the thread Viimeksi pelatut pelit with Like Like.
    INDIKA (pelattu: Xbox Series X) Peli läpi. Olin tästä joskus kuullut jotain kehuja, mutta en ollut peliin tutustunut. En siis tiennyt...
  • koomikko
    koomikko vastasi viestiketjuun Banishers: Ghosts of New Eden.
    Ajoin nyt pelin maaliin varmaan vähän turhan aikaisin 30 pelikellotunnin kohdalla. Kummitustapauksia jäi selvittämättä kymmenkunta ja...
  • S
    shamaniac reacted to TT-2k's post in the thread PlayStation 5 Pro with Like Like.
    PSSR itsessään on ainakin toistaiseksi pelkkä skaalausteknologia, eikä siinä ole frame generation -ominaisuuksia.
  • S
    shamaniac reacted to Doctor Pepper's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Like Like.
    Olen ihan itse opetellut tässä parin vuoden aikana tekniikat, joilla saan tekoälyt huijattua hallusinoimaan, jopa maksulliset versiot...
  • D
    Darks reacted to Hulikopteri's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Minusta tuntuu, että tässä taitaa olla paras Ressa tähän asti. Kuten alkuun aavistin, tämä on loistava yhdistelmä RE7/RE2R ja RE4R.
  • S
    shamaniac reacted to Murdoc's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Nyt ku lueskelee täällä PC:llä pelaavien kommentteja niin ehkä kuitenkin lykkään sitä PC ostoa. :D Tuon on juuri sitä mitä vihaan yli...
  • S
    shamaniac reacted to Jonza85's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Vähän yli 7 tuntia takana ja piti lopettaa, ku aivot ei enää pysyny suunnistuksessa perässä ja mitä pitää tehä seuraavaks. Harvoin näin...
  • S
    shamaniac reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Nyt on 5h takana ja pääsin taas äsken Leonilla riehuu. Se on kyllä hauska kun ensin Gracella hiippailet ja piileksit möröiltä jotka...
  • HideoMiyamoto
    Switchin versiota fire red ja leaf green peleistä on vähän kaiveltu syvemmältä. Ne pyörii samalla emulaattorilla kuin NSO GBA pelit...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
  • S
    shamaniac reacted to Ippenator's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Itselleni taas RE8 olikin lopulta paras kaikista RE-peleistä. Seikkailun ja kauhun yhdistelmä oli erinomainen, ja tihkui tunnelmaa...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Lopettakaa nyt jo tuo kehuminen kun tässä on Death Strandingin platinointi kesken ja ajattelin sitten jatkaa Tomb Raider V:n parissa. Ei...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to Darks's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Vaikka alkuun olin skeptinen Leonin osuuksista, mutta ai juma ne on tehty hyvin. Tiukkaa toimintaa, mutta ihan erilaista mitä on ennen...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to Darks's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Vaikka alkuun olin skeptinen Leonin osuuksista, mutta ai juma ne on tehty hyvin. Tiukkaa toimintaa, mutta ihan erilaista mitä on ennen...
Ylös Bottom