Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Jaakkimo
    Mielenkiintoinen ajankohta julkaista talviteemalla, mutta eipä se itseä haittaa. Ekasta osasta pidin joten tämäkin menee ostoon.
  • Dragonfly
    Dragonfly vastasi viestiketjuun Ärsyttävät asiat.
    Juu, siihen voihan sitä poistella tyyppejä kaverilistalta esim. siitä syystä, etteivät ole onlinessa, mutta en silti täysin ymmärrä...
  • K
    Kuo5ii vastasi viestiketjuun Ärsyttävät asiat.
    No tollein itsekin ajattelen ,mutta oon kyllä käyttänyt sitä et jos henkilö ei oo vuoteen ollu online enkä muista koska viimeks...
  • DestiZ
    DestiZ reacted to Darks's post in the thread PC-pelaaminen with Like Like.
    Joo jostain syystä datatronic pyytää todella korkeita hintoja näyttiksistä nyt. Lähes kaikkialla muualla hinnat ovat paljon halvemmat.
  • K
    Itellä kävi täysin sama ja huomasin asian asian samana päivänä ja laitoin tukeen viestiä ja seuraavana päivänä oli rahat palautunut tilille.
  • Dragonfly
    Dragonfly vastasi viestiketjuun Ärsyttävät asiat.
    Minä en nyt oikein edes ymmärrä koko konseptia. Siis on joku henkilö tai henkilöitä jotka salaa trophyt ja pelatut pelit ja on offline...
  • Jirza
    Jirza vastasi viestiketjuun Ärsyttävät asiat.
    Kiinnostaako jotakin oikeasti, että mitä trophyja joku online-kaveri on saanut? Itseäni nämä saavutukset kiinnostivat joskus 20 vuotta...
  • Lebe80
    Mikähän tässä on ideana? Saada vain "ultimaattinen" nimike, jotta jengi jaksaisi palata GamePassin pariin? Olen ymmärtänyt, että...
  • D
    Darks vastasi viestiketjuun PC-pelaaminen.
    Joo jostain syystä datatronic pyytää todella korkeita hintoja näyttiksistä nyt. Lähes kaikkialla muualla hinnat ovat paljon halvemmat.
  • K
    Kuo5ii vastasi viestiketjuun Ärsyttävät asiat.
    Hetkinen kuka stalkkaa jonkun trophyja tai toisen pelejä ja jos viel kyseiset henkilöt pelaa viel offiline tilassa? Kuulostaa ainakin...
  • Dragonfly
    Dragonfly vastasi viestiketjuun Pokemon Pokopia.
    Hämmentävä lajityyppien sekoitus, joka ainakin arvostelujen perusteella näyttää onnistuneen erinomaisesti. En ole suurin...
  • DestiZ
    DestiZ vastasi viestiketjuun PC-pelaaminen.
    joo näköjään Jimm's:llä tullu niitä lisää, ja tosiaan 3300-3500 on se normi Datatronicilla tosiaan siellä 4000 haarukassa...
    • Screenshot 2026-03-03 084041.png
  • D
    Darks vastasi viestiketjuun PC-pelaaminen.
    Kyllä ainakin jimmssillä hyllyt pullottaa 3100€-3500€ väliin 5090. Omasta 5080 maksoin viime viikolla 1199€ ja siihen tuli ressa requiem...
  • DestiZ
    DestiZ vastasi viestiketjuun PC-pelaaminen.
    komponenttien hinnat nousee kokoajan tossa Sampsa Kurri käy hyvin läpi tätä hommaa, vaikka otsikossa lukee puhelimet niin silti tuo itse...
    • Screenshot 2026-03-03 073422.png
  • Subi
    Subi reacted to JTahti's post in the thread Pokemon Pokopia with Like Like.
    Nimi: Pokémon Pokopia Kehittäjä: Game Freak, Omega Force Julkaisija: Nintendo Alustat: Switch 2 Lajityyppi: Cozy kylän rakennus...
Ylös Bottom