Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• IlpoNuokko
    IlpoNuokko vastasi viestiketjuun Viikon tietoviisas.
    Vedetään kuluvan viikon visailu purkkiin hieman etuajassa. Iltapäivällä on nimittäin muita kiireitä luvassa. Viimeisimmät vastaukset...
    • 1000014660.jpg
    • 1000014661.png
  • Ulukai
    Ulukai reacted to Routa's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Toivottavasti joku tulee ja pelastaa tämän projektin. Koska Like A Dragon on mennyt heikompaan suuntaan hänen lähdön jälkeen...
  • V
    Vargesh reacted to P33RO's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Meilläkin on arvioversio käsissä, muuta en saakaan sanoa. Embargo on tosiaan 24h ennen julkaisua.
  • D
    Darks reacted to pelle's post in the thread Yleinen Resident Evil -ketju with Like Like.
    Mun mielestä zero on paljon parempi mitä ykkösen remake. Mä inhosin remaken crimson head vihollisia eikä ne lisänneet mitään...
  • M
    Mathael vastasi viestiketjuun Xbox koodinimi Helix.
    Sarah Bondin idea huhujen mukaan ja toki Phill on sitten hyväksynyt tämän" kaikki on xboxia" suunnan. Mitä tuohon gamepassin hintaan...
  • K
    Krokodiileri reacted to Mathael's post in the thread Xbox koodinimi Helix with Haha Haha.
    Satya Nadella ja Asha Sharma olivat käyneet puhumassa Team Xboxille. Huhujen mukaan Satya Nadella oli antanut "Blank checkin" Ashan...
  • K
    Kiukku111 reacted to Datsukki's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Itsellä alkaa hype taas nousemaan peliä kohtaan, mites muilla? Vai tuleeko vielä lykkyä peliin?
  • J
    Jogi vastasi viestiketjuun Xbox koodinimi Helix.
    Minua ihmetyttää tuossa se että miten tähän on päästy, miksi homma meni vuosien ajan väärään suuntaa (osin toki siksi että kaikkea esim...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Yleinen Resident Evil -ketju.
    Mun mielestä zero on paljon parempi mitä ykkösen remake. Mä inhosin remaken crimson head vihollisia eikä ne lisänneet mitään...
  • F
    feogla reacted to Darks's post in the thread Yleinen Resident Evil -ketju with Like Like.
    Ite alotin muutama päivä sitten Resident evil zeron. En ole koskaan yhtäkään perinteisen pätyylin ressaa pelannut läpi ja nyt tekisi...
  • janneus
    janneus vastasi viestiketjuun Xbox koodinimi Helix.
    Ton jäisen logon särkemisvideon tunnisteena on kyllä #oddlysatisfying. Ja noita videoita on tullut muutenkin vastaan että tehdään joku...
  • MarcheM
    MarcheM reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Viimeksi pelatut pelit with Like Like.
    Pokemon Fire Red. Tämähän on remaka alkuperäisestä red/green/blue pelistä joka tehtiin GBA käsilaitteelle. Niin visuaalisella kuin...
  • janneus
    janneus reacted to BaDari's post in the thread Xbox koodinimi Helix with Wow Wow.
    Mitäköhän Xbox tällä viestittää? Hyvästi Xbox, tervetuloa uusi masiina uudella nimellä?
  • M
    Mathael vastasi viestiketjuun Xbox koodinimi Helix.
    Satya Nadella ja Asha Sharma olivat käyneet puhumassa Team Xboxille. Huhujen mukaan Satya Nadella oli antanut "Blank checkin" Ashan...
    • HCtxz8ZWoAAqO8Y.jpg
  • Jonza85
    Jonza85 reacted to Darks's post in the thread Yleinen Resident Evil -ketju with Like Like.
    Ite alotin muutama päivä sitten Resident evil zeron. En ole koskaan yhtäkään perinteisen pätyylin ressaa pelannut läpi ja nyt tekisi...
Ylös Bottom