Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
IlpoNuokko
vastasi viestiketjuun
Viikon tietoviisas
.
Vedetään kuluvan viikon visailu purkkiin hieman etuajassa. Iltapäivällä on nimittäin muita kiireitä luvassa. Viimeisimmät vastaukset...
08.03.2026
Ulukai
reacted to
Routa's post
in the thread
Yleinen pelialan uutisketju
with
Like
.
Toivottavasti joku tulee ja pelastaa tämän projektin. Koska Like A Dragon on mennyt heikompaan suuntaan hänen lähdön jälkeen...
08.03.2026
V
Vargesh
reacted to
P33RO's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Meilläkin on arvioversio käsissä, muuta en saakaan sanoa. Embargo on tosiaan 24h ennen julkaisua.
08.03.2026
D
Darks
reacted to
pelle's post
in the thread
Yleinen Resident Evil -ketju
with
Like
.
Mun mielestä zero on paljon parempi mitä ykkösen remake. Mä inhosin remaken crimson head vihollisia eikä ne lisänneet mitään...
08.03.2026
M
Mathael
vastasi viestiketjuun
Xbox koodinimi Helix
.
Sarah Bondin idea huhujen mukaan ja toki Phill on sitten hyväksynyt tämän" kaikki on xboxia" suunnan. Mitä tuohon gamepassin hintaan...
08.03.2026
K
Krokodiileri
reacted to
Mathael's post
in the thread
Xbox koodinimi Helix
with
Haha
.
Satya Nadella ja Asha Sharma olivat käyneet puhumassa Team Xboxille. Huhujen mukaan Satya Nadella oli antanut "Blank checkin" Ashan...
08.03.2026
K
Kiukku111
reacted to
Datsukki's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Itsellä alkaa hype taas nousemaan peliä kohtaan, mites muilla? Vai tuleeko vielä lykkyä peliin?
08.03.2026
J
Jogi
vastasi viestiketjuun
Xbox koodinimi Helix
.
Minua ihmetyttää tuossa se että miten tähän on päästy, miksi homma meni vuosien ajan väärään suuntaa (osin toki siksi että kaikkea esim...
08.03.2026
pelle
vastasi viestiketjuun
.
Mun mielestä zero on paljon parempi mitä ykkösen remake. Mä inhosin remaken crimson head vihollisia eikä ne lisänneet mitään...
08.03.2026
F
feogla
reacted to
Darks's post
in the thread
with
Like
.
Ite alotin muutama päivä sitten Resident evil zeron. En ole koskaan yhtäkään perinteisen pätyylin ressaa pelannut läpi ja nyt tekisi...
08.03.2026
janneus
vastasi viestiketjuun
Xbox koodinimi Helix
.
Ton jäisen logon särkemisvideon tunnisteena on kyllä #oddlysatisfying. Ja noita videoita on tullut muutenkin vastaan että tehdään joku...
08.03.2026
MarcheM
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Viimeksi pelatut pelit
with
Like
.
Pokemon Fire Red. Tämähän on remaka alkuperäisestä red/green/blue pelistä joka tehtiin GBA käsilaitteelle. Niin visuaalisella kuin...
08.03.2026
janneus
reacted to
BaDari's post
in the thread
Xbox koodinimi Helix
with
Wow
.
Mitäköhän Xbox tällä viestittää? Hyvästi Xbox, tervetuloa uusi masiina uudella nimellä?
08.03.2026
M
Mathael
vastasi viestiketjuun
Xbox koodinimi Helix
.
Satya Nadella ja Asha Sharma olivat käyneet puhumassa Team Xboxille. Huhujen mukaan Satya Nadella oli antanut "Blank checkin" Ashan...
08.03.2026
Jonza85
reacted to
Darks's post
in the thread
with
Like
.
Ite alotin muutama päivä sitten Resident evil zeron. En ole koskaan yhtäkään perinteisen pätyylin ressaa pelannut läpi ja nyt tekisi...
08.03.2026
Foorumi
Uudet
Bottom