Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Pajavasara
    Pajavasara reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Starfield with Like Like.
    Ei ole tietoa perus PS5 mutta Pro mallista on. Starfield has also been visually enhanced for the PlayStation 5 Pro, with a Visual mode...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to wopsu's post in the thread PlayStation 5 Pro with Like Like.
    Sama, automaattisesti ei lähteny vielä tänäkään aamuna, manuaalisesti kyllä.
  • M
    Man1ac reacted to Mathael's post in the thread Xbox koodinimi Helix with Like Like.
    Taitaa alkaa uusi aikakausi ja siinä mytäkässä myös uusi logo xboxille. Asha Sharma on pistänyt tuuleen vanhat pinttyneet tavat...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Piekana's post in the thread PlayStation 5 Pro with Like Like.
    Minulla oli sama. Kävin tarkistamassa asetuksista manuaalisesti päivitykset ja sieltä huomasi.
  • Strooper12
    Luulitteko ettei Dyynin kakkososasta enää voisi mennä eeppisemmäksi? Minä luulin ja olin väärässä. Upealta näyttää ja kuulostaa. Joulun...
  • wopsu
    wopsu vastasi viestiketjuun Starfield.
    Tuli pelattua niin puhki tämä aikoinaan että noi lisäykset ei paljoa hetkauta, niin turhia itelle ku peli edellee kyykkäilee sun muuta...
  • Jartza72
    Jartza72 vastasi viestiketjuun Ärsyttävät asiat.
    Hyvin sanottu. Itse ajattelen aivan samoin. Videot ilman mainoksia ja musiikki. Pelkkä Spotify premiumkin maksaa jo 12.99€ kk.
  • Jonza85
    Jonza85 vastasi viestiketjuun Starfield.
    Kyllä tulee performance tilassa, koska boxilla myös 60fps.
  • Fabre#4
    Fabre#4 vastasi viestiketjuun Starfield.
    Kun Bethesdasta on kyse, niin tästä tulee väkisin mieleen kaksi asiaa. Joko siellä eivät kehittäjät osaa tehdä tuota paikasta toiseen...
  • Jartza72
    Jartza72 reacted to BaDari's post in the thread Ärsyttävät asiat with Like Like.
    Itse taas en koe YouTube Premiumia kalliina kun siihen sisältyy myös YouTube Music. Molemmat itsellä kuitenkin kovassa käytössä.
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Starfield.
    Ei ole tietoa perus PS5 mutta Pro mallista on. Starfield has also been visually enhanced for the PlayStation 5 Pro, with a Visual mode...
  • koomikko
    Luulitteko ettei Dyynin kakkososasta enää voisi mennä eeppisemmäksi? Minä luulin ja olin väärässä. Upealta näyttää ja kuulostaa. Joulun...
  • P
    Peelo reacted to Jogi's post in the thread Starfield with Wow Wow.
    Ärsyttää ihan katsoa tuollaista "me on tehty tähän niiiiin paljon kaikkea jo tähän mennessä ja nyt hurjasti sisältöä lisää"... no kun...
  • Pajavasara
    Pajavasara vastasi viestiketjuun Starfield.
    Tuleeko tää olee 60fps pleikkarilla? Oliko siitä mitään puhetta?
  • Fabre#4
    Fabre#4 reacted to Jogi's post in the thread Starfield with Like Like.
    Ärsyttää ihan katsoa tuollaista "me on tehty tähän niiiiin paljon kaikkea jo tähän mennessä ja nyt hurjasti sisältöä lisää"... no kun...
Ylös Bottom