Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Jartza72
    Jartza72 reacted to TT-2k's post in the thread Ärsyttävät asiat with Like Like.
    Vähän yli 170. Käytän YouTubea ennen kaikkea suoraan telkkarista sekä puhelimesta, joten maksullinen YouTube Premium on paljon...
  • wopsu
    wopsu reacted to Strooper12's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Tämä tuli kun tilauksesta itselleni tämä julkaisuajankohta. Diablo 4 alkanut maistua vähän turhankin grindaamiselta että saa just eikä...
  • wopsu
    wopsu vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Day 1 edition. No noi mainitsemani sain tän mukana, eli sulla on kairos settiä, mulla grotevant, sit toi yks shieldi on sama, no ihan...
  • Jartza72
    Jartza72 reacted to rap's post in the thread Ärsyttävät asiat with Like Like.
    Nuo mainokset tehny tosiaan tehtävänsä ärsyttävyydessä ja nyt kun kehutte youtube premiumia ja musicia noin niin otan kyllä tilauksen...
  • D
    DestiZ vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    onko kyseessä siis standart versio vai deluxe versio? eli siis jos kyseessä on standart versio niin en usko että on sama kun tuo armor...
  • F
    feogla reacted to Strooper12's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Tämä tuli kun tilauksesta itselleni tämä julkaisuajankohta. Diablo 4 alkanut maistua vähän turhankin grindaamiselta että saa just eikä...
  • MrBeach
    Minä voin myös todentaa että hienosti hoitui kaupat postin välityksellä! Hänellä oli yksi ohjain jossa TMR-tikut ei ollut vielä...
  • MarcheM
    MarcheM vastasi viestiketjuun Kysy mitä vain -ketju.
    Kaupatkin, joissa myydään akkukäyttöisiä pienlaitteita, ottaa niitä vastaan. Ite vein viimeisimmän satsin ihan vaan lähi-Prismaan.
  • Subi
    Luulen Ippen tarkoittaneen ettei driftaaminen voisi vähempää kiinnostaa. Sama pätee myös muhun. Joskus 20v sitten se olisi ollut vielä...
  • Koalitio
    Heh, monista syötävistä ja juotavista aina hehkutetaan tätä samaa että "ei voi palata enää muuhun". Itse en yleensä huomaa mitään...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Ippenator's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Tuolta pohjalta kuulostaa kyllä juuri minun peliltäni. Eiköhän tämä mene heti julkkarissa hankintaan ja tule sitten jo viikonloppuna...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to feogla's post in the thread Crimson Desert with Wow Wow.
    Voi hemputti. Tämä on ollu itelle vuoden odotetuimpia pelejä, mut just luin, ettei tämä olekaan roolipeli, kuten olin kuvitellut. Laski...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to P33RO's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Embargo raukeaa tänä iltana (keskiyöllä) klo 00:00 Suomen aikaa.
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Nelson23's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Mielenkiintoista. Pienellä googlettelulla joka paikassa lukee, että review embargo päättyy 24h ennen julkaisua, mutta jos tuo pitäisi...
Ylös Bottom