Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Jartza72
reacted to
TT-2k's post
in the thread
Ärsyttävät asiat
with
Like
.
Vähän yli 170. Käytän YouTubea ennen kaikkea suoraan telkkarista sekä puhelimesta, joten maksullinen YouTube Premium on paljon...
19.03.2026
wopsu
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Tämä tuli kun tilauksesta itselleni tämä julkaisuajankohta. Diablo 4 alkanut maistua vähän turhankin grindaamiselta että saa just eikä...
19.03.2026
wopsu
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Day 1 edition. No noi mainitsemani sain tän mukana, eli sulla on kairos settiä, mulla grotevant, sit toi yks shieldi on sama, no ihan...
19.03.2026
Jartza72
reacted to
rap's post
in the thread
Ärsyttävät asiat
with
Like
.
Nuo mainokset tehny tosiaan tehtävänsä ärsyttävyydessä ja nyt kun kehutte youtube premiumia ja musicia noin niin otan kyllä tilauksen...
19.03.2026
D
DestiZ
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
onko kyseessä siis standart versio vai deluxe versio? eli siis jos kyseessä on standart versio niin en usko että on sama kun tuo armor...
19.03.2026
F
feogla
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Tämä tuli kun tilauksesta itselleni tämä julkaisuajankohta. Diablo 4 alkanut maistua vähän turhankin grindaamiselta että saa just eikä...
19.03.2026
MrBeach
reacted to
ippanis's post
in the thread
MYYDÄÄN
PS5 Dualsense-ohjaimia TMR-joystickeillä ja TMR-joystick-moduleja Edgeen
with
Like
.
Minä voin myös todentaa että hienosti hoitui kaupat postin välityksellä! Hänellä oli yksi ohjain jossa TMR-tikut ei ollut vielä...
19.03.2026
MarcheM
vastasi viestiketjuun
Kysy mitä vain -ketju
.
Kaupatkin, joissa myydään akkukäyttöisiä pienlaitteita, ottaa niitä vastaan. Ite vein viimeisimmän satsin ihan vaan lähi-Prismaan.
19.03.2026
Subi
vastasi viestiketjuun
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
.
Luulen Ippen tarkoittaneen ettei driftaaminen voisi vähempää kiinnostaa. Sama pätee myös muhun. Joskus 20v sitten se olisi ollut vielä...
19.03.2026
Koalitio
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Koska välillä pitää syödä ruokaakin
with
Like
.
Heh, monista syötävistä ja juotavista aina hehkutetaan tätä samaa että "ei voi palata enää muuhun". Itse en yleensä huomaa mitään...
19.03.2026
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
19.03.2026
Strooper12
reacted to
Ippenator's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Tuolta pohjalta kuulostaa kyllä juuri minun peliltäni. Eiköhän tämä mene heti julkkarissa hankintaan ja tule sitten jo viikonloppuna...
19.03.2026
Strooper12
reacted to
feogla's post
in the thread
Crimson Desert
with
Wow
.
Voi hemputti. Tämä on ollu itelle vuoden odotetuimpia pelejä, mut just luin, ettei tämä olekaan roolipeli, kuten olin kuvitellut. Laski...
19.03.2026
Strooper12
reacted to
P33RO's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Embargo raukeaa tänä iltana (keskiyöllä) klo 00:00 Suomen aikaa.
19.03.2026
Strooper12
reacted to
Nelson23's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Mielenkiintoista. Pienellä googlettelulla joka paikassa lukee, että review embargo päättyy 24h ennen julkaisua, mutta jos tuo pitäisi...
19.03.2026
Foorumi
Uudet
Bottom