Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Ulukai
    Ulukai vastasi viestiketjuun Ketutuskeskustelu.
    Kausi on aloitettu! Eilen tuli rähistyä ensimmäiselle jalkakäytävällä sähköpotkulaudalla ajelijalle. Helevetti, että nousee pulssi, kun...
  • Hobo
    Hobo vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Kohtalaisesti on narinaa world wide webissä normi konsoleitten kuvanlaadusta ja kontrolleista. Eikö vuonna 2026 saada vieläkään peleihin...
  • fader
    fader vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Vähän oon itse edelleen kahden vaiheilla tämän suhteen. Nyt kun on joitain konsoliarvioitakin lukenut niin epäilyttää, miten hyvin tämä...
  • Kirai
    Kirai vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Joo huomasin saman et HDR oli automaattisesti iha pielessä, nii kannattaa reilusti siellä arvoja nostella nii pääsee peli paremmin...
  • wopsu
    wopsu reacted to Subi's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Ei voi mitään, olin lopulta ihan myyty ja lataukseen lähti, vaikka tuskin tulen pelistä koskaan näkemään kuin max 20% :D Harmi et vähän...
  • wopsu
    wopsu vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Eka puol tuntia takana ja kylläpä oli HDR defaulttina pielessä, jotain 500 vaikka oikea luku mulle on 3500, huh et muuttu paremman...
  • JLunen
    JLunen reacted to Subi's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    FightinCowboy on tykännyt todella paljon pelistä. Hänen arvostelunsa nostatti aika paljon omia odotuksia ja katsotaan, josko tämä nyt...
  • Ac3way
    Ac3way vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Teknisesti peli on saavuttanut aika huikean tason. On kyllä yllättävän hyvä myös perus PS5:lla, kun mietitään kuinka näyttävä, laaja ja...
  • J
    Jogi vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Melko mössöseksi ovat ps5 perf moodin jättäneet.. sitten toisena, liekkö tuossa videossa virhe kun kaikki moodit (quality, balanced...
  • J
    Jogi vastasi viestiketjuun Laatusarjat televisiossa ja muualla.
    Itelläkin Flash vielä kesken jossain noilla kuepoeillä... jotenkin "teinixiksi" tai lelumaiseksi fiilis muuttunut.. ja sitten se...
  • Subi
    Subi vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Saa sitä reppua laajennettua. Ulkoinen säilytystila pelistä vielä puuttuu, mutta sellaisenkin kehittäjät ovat jo ilmeisesti luvanneet...
  • Marauder
    Marauder vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Ainakin kun noita tehtäviä sai suoritettua, niin ruudussa kävi ilmoitus että "inventory space increased" tms. Ja jollain kauppiaalla...
  • J
    Jussi U. Pellonpää aloitti viestiketjun The Testament of Ann Lee osiossa FilmiFIN.
    Elokuva On vuosi 1774. Englannista pakon edessä Yhdysvaltoihin muuttaneen Ann Leen (Amanda Seyfried), kveekarismin innoittamana...
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Jaa, seikkailupeli suurimmassa avoimessa maailmassa koskaan, loottia tietty tippuu ja reppu on mitättömän pieni.. Jos ois tuon tienny ni...
  • Marauder
    Marauder vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Täällä myös uteliaisuus voitti, melkeinpä turha mitään sanoa muutaman tunnin jälkeen. Mutta alkukylässä pyörin enimmäkseen, todella...
Ylös Bottom