Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
P
Pellaaja97
reacted to
alakerta's post
in the thread
Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu
with
Like
.
Mua ei mcu tuotokset muuten pahemmin kiinnosta, mutta tulevan hämiksen traileri nostatti kyllä hymyn huulille. Mukavasti tuli mieleen se...
Lauantai klo 09:05
P
Pellaaja97
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
with
Like
.
Chuck Norris ei kuollut. Elämä vaan pelkäsi häntä niin paljon että poistui kehosta. Sankarit muistetaan. Legendat ei kuole koskaan.
P
Pellaaja97
vastasi viestiketjuun
.
On sitten aika hävytön elokuvavuosi tulossa. Michael, Super Mario, Scary movie, Mortal Kombat 2, Master of the universe, Odyssey, Dune...
Kirai
reacted to
Darks's post
in the thread
Crimson Desert
with
Haha
.
Itse en ole vielä 4h pelaamisen jälkeen päässyt edes taistelemaan jos nyt ei sitä alun tutoriaalia lasketa :D
Lauantai klo 09:00
P
Pellaaja97
reacted to
Aphex's post
in the thread
with
Like
.
Luulitteko ettei Dyynin kakkososasta enää voisi mennä eeppisemmäksi? Minä luulin ja olin väärässä. Upealta näyttää ja kuulostaa. Joulun...
Lauantai klo 08:59
P
Pellaaja97
reacted to
kopolanpoika's post
in the thread
with
Like
.
Tämä on hyvä uutinen, etenkin lastenelokuvien kohdalla. Jos ei puhuta niistä Pixarin ja Disneyn isoimmista leffoista niin lapsille...
D
Darks
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Itse en ole vielä 4h pelaamisen jälkeen päässyt edes taistelemaan jos nyt ei sitä alun tutoriaalia lasketa :D
P
Pellaaja97
vastasi viestiketjuun
Battlefield 6
.
Joo, varmaan näinkin, mutta luulisi että tuollaisen peli ylläpito vaatii vähemmän henkilöstöä kuin kokonaan uuden pelin teko.
H
Huttu
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Mä en ole vaan viiden tunnin pelailun jälkeen löytänyt mitään sieltä arkusta :D Kävin vielä tietoisesti kaatamas läjän bandiitteja ja ei...
Lauantai klo 08:54
S
shamaniac
reacted to
Kirai's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Näin käy aina usein muutenkin kun noi vihollisten ruumiit tuntuu välillä häviävän turhankin nopeesti ku selän niille käännät :D...
Lauantai klo 08:44
Kirai
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Näin käy aina usein muutenkin kun noi vihollisten ruumiit tuntuu välillä häviävän turhankin nopeesti ku selän niille käännät :D...
Lauantai klo 08:43
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Suoratoistopalvelut ovat tuhonneet koko alan
.
Joo, on fyysisen media suhteen valinnat jotenkin arvokkaampia kun siihen hankkimaansa tuotteeseen on sitoutunut eikä sen mukana tule...
Lauantai klo 08:42
S
shamaniac
reacted to
Qwerty1's post
in the thread
Suoratoistopalvelut ovat tuhonneet koko alan
with
Like
.
Mulla on tämä sama ongelma, hirveän vaikeaa mistään suoratoistosta aloittaa mitään kun sen leffan tai sarjan löytämiseen menee jo tunti...
Lauantai klo 08:40
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Sekiro: Shadows Die Twice
.
Pöh, ei muuta kuin tarinaa kehiin ja muiden juttuja voi ihan hyvin kelailla viestiketjusta. Näin ainakin itse teen ja luen mm...
Lauantai klo 08:39
S
shamaniac
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Sekiro: Shadows Die Twice
with
Like
.
En muista, että pelasinko ihan julkaisun aikaan mutta aika pian sen jälkeen. Alusta oli PS4 ja kyllä se.pyöri sulavasti. Ainakin...
Lauantai klo 08:37
Foorumi
Uudet
Bottom