Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Dragonfly
    Nyt huhutaan että uusi pomo haluaisi laskea Game Passin hintaa...
  • Dragonfly
    Jos mitään kunnon kasvua Game Passille halutaan, niin hinnanlasku on käytännössä pakollista. Tietysti voidaanhan se myös nähdä että...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Mnjoo, mulla kanssa tuo että jos tulee jossain pelissä ihan totaalistoppi mitä kuitenkin haluaisi jatkaa niin eipä vittuakaan kiinnosta...
  • Ippenator
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Sellaistakin olen itse valmis käyttämään, jos se auttaa totaalijumista eteenpäin pääsemisessä. Lähtökohtaisesti en toki tuollaisia...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Marauder's post in the thread Crimson Desert with Haha Haha.
    Itsehän vain marssin pankkiin ja ryöväsin sen :D. Toki siitä miinusta maineelle tuli, mutta ei mitenkään merkittävästi.
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to DestiZ's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    aa tuo Strooperin vinkki ei ollutkaan se mitä ajattelin, joo no save scamming ei oo mun mielestä cheattaamista, et sorrun itsekkin...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Ippenator's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Jokainen määrittää ihan itse itselleen (yksinpelissä) sen, mikä on hyväksyttyä pelaamisessa. Riippuu pelistä, mitä keinoja olen itse...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Kirai's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Itellähä oli rahat miinuksella ku eilen avasin pelin. -15 hopeaa näytti valikko :D Vissiin joku bugi, pankissa mulla oli kyl pari...
  • BaDari
  • DestiZ
    DestiZ vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    itse siis tarkoitan ihan puhdasta exploittia, en mitään pelin sisäistä mekaniikkaa vaan oikeasti bugia jolla rikkoa pelin ekonomia. eli...
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Jokainen määrittää ihan itse itselleen (yksinpelissä) sen, mikä on hyväksyttyä pelaamisessa. Riippuu pelistä, mitä keinoja olen itse...
  • DestiZ
    DestiZ vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    aa tuo Strooperin vinkki ei ollutkaan se mitä ajattelin, joo no save scamming ei oo mun mielestä cheattaamista, et sorrun itsekkin...
  • Kirai
    Kirai vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Itellähä oli rahat miinuksella ku eilen avasin pelin. -15 hopeaa näytti valikko :D Vissiin joku bugi, pankissa mulla oli kyl pari...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Kivijalka's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Itse tuppaan jatkuvasti ajautumaan sivupoluille seikkailemaan ja hieman hirvittää mitä pankissa enää olisi jäljellä muutaman päivän...
Ylös Bottom