Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Strooper12
    Strooper12 reacted to Huttu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Joo noi pomot on ollut tähä asti kaikki aika kohtuu iisejä, tietty kannattaa varautua et on hyvää ruokaa ja ei parista...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Subi's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Ei mulla ole mitään ongelmia ollut balancedilla ja perus PS5. Toki ei mullakaan ole suurennuslasia silmissä, ei tässä eikä muissakaan...
  • Jonza85
    Jonza85 vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Noniin tein sitten sen virheen, että ostin tämän eilen illalla steamist. Piti loppukesäst ostaa mutta eipä taas malttanut odottaa. 4,6...
  • Z
    Zak reacted to Jirza's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Ei todellakaan pidä paikkkansa. Tuolta voi lukea, että kuinka pieni osuus fyysisten pelien myynti todellisuudessa on...
  • wopsu
    wopsu reacted to DarkSide's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Kattellu tossa striimejä ja nyt sit ei enää malttanu enää odotella ja tuli sorruttua :D Latais nyt nopiampaa, niin pääsee ittekin...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Yleinen Resident Evil -ketju.
    DX12 version asentaminen korjasi mun tekstuuri ongelman. Item unlocker modi toimi myös hienosti joten sain kaikki samat bonus kamat...
  • Mossy
    Mossy vastasi viestiketjuun Mikä kirja on luettavana nyt?.
    Samoilla linjoilla. Itse olen vasta tuon ensimmäisen osan saanut luettua. Tässä jokin aika sitten paljastui, että Sanderson on tehnyt...
  • Mossy
    Mossy reacted to koomikko's post in the thread Mikä kirja on luettavana nyt? with Like Like.
    Minä sain tänään Mistborn-trilogian kakkoskirjan maaliin. Tykkään valtavasti Sandersonin omaperäisestä allomantia- ja...
  • Mossy
    Mossy reacted to Subi's post in the thread Sekiro: Shadows Die Twice with Like Like.
    Se on just näin. Todella isot pisteet annan Fromsoftille siitä, miten rohkeasti ovat erilaisia pelejä tehneet ja kerta toisensa jälkeen...
  • Mossy
    Mossy reacted to Murdoc's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Like Like.
    Tuskin tulee pelifirmaa olemaan, jotka ei samalle linjalle lähde lähitulevaisuudessa. Tämä on valitettavasti se suunta mihin mennään.
  • Mossy
    Mossy reacted to Murdoc's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Like Like.
    Tähän se valitettavasti menee. Varmaan seuraavan vuoden aikana omassa koodarin hommassakin loppuu itse koodaaminen kokonaan ja...
  • Mossy
    Mossy reacted to MarcheM's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Jenkkilän vakuutussysteemi ja sitä kautta terveydenhuolto on kyllä sairas systeemi. Sinulla on joku sairaus ja et ole töissä? No sitten...
  • M
    Man1ac reacted to Xgamer's post in the thread Xbox koodinimi Helix with Like Like.
    Kiinnostaa kyllä enemmän tämä tuleva project helix kuin tuleva ps6 , jos olisi täysin VR yhteensopiva olemassa olevien esim. Metan...
  • Kivijalka
    Kivijalka vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Juu samaa mieltä, siinä on selkeästi semmoinen "tämä on vielä tutoriaalia" ilmapiiri. Toisaalta on myös vaikea kuvitella näin valtavalle...
  • Kivijalka
    Kivijalka reacted to Huttu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Täytyy pieni disclaimer antaa tosta alusta et se on aika perseestä ja helvetin tylsä, mut aika nopeesti sul aukee se maailma siihen ja...
Ylös Bottom